Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, jeg har ikke tenkt på en slik bok engang! Har fått en som handler om barnets første år, men selve svangerskapet har jeg aldri tenkt på at har en slik bok! Kanskje jeg skal bestille noe lignende jeg og? Selv om vi er halvveis?
Jeg har ikke akkurat den men denne: https://www.adlibris.com/no/bok/gravid-en-utfyllingsbok-om-de-ni-magiske-manedene-9789187501357![]()
Er du fornøyd med den? [emoji5] Jeg saumfarte Internett og slet utrolig mye med å finne ut hvilken jeg skulle velge.
Jeg har jo ikke noe å sammenligne med men jeg er bare sånn passe fornøyd. Jeg synes det er mye av det samme som går igjen, og noen uker er det ikke "status" på formen i det hele tatt (noe jeg gjerne vil ha hver uke) men andre ting jeg føler at ikke er så relevant. Jeg så på denne: https://www.ark.no/boker/Marte-Lind...MIwovKiuLq1QIVReAZCh3tmwZkEAQYASABEgJfefD_BwE men da hadde jeg allerede begynt med den andre. Jeg synes kanskje den virker litt bedre mtp at den er litt "friere", det er mer plass til egne notater og tanker.
Jeg skjønner. Det er så vanskelig å velge bok når man ikke kan se hvordan de er inni... Var umulig å finne dem i bokhandelen, og de jeg fant var pakket inn i plast
Men fant litt bilder på Google. Den du linker til holdt jeg på å kjøpe, men jeg så det var en del sider som jeg ikke likte så godt.. Og så fant jeg ut at det var fint med sånne "lommer" for å legge ultralydbilder, papirer, sykehus-armbånd osv i den jeg tilslutt valgte. Tror man kan skrive uke for uke i den og, men er spent på hva annet som skal fylles ut inni der.
Jeg fant noen bilder på Google av den jeg kjøpte og akkurat de sidene likte jeg men mange av de er veldig "rare" synes jeg, også er det så lite plass til å skrive utenom. Men jeg har limt inn litt bilder og skrevet litt utenom linjene så det blir vel OKJeg tror Babyshop har den andre jeg linket til så jeg kan jo prøve og få bladd litt i den. Det er jo så gøy og ha om noen år!
Gikk du for den du la ut bilde av i første post?![]()
Å! På babyshop tenkte jeg ikke på at de kanskje hadde slike bøker! Typisk.
Ja, har bestilt den jeg la ut bilde av [emoji6] venter fortsatt i spenning på å få den i postkassa.
Jeg tror man bare må skrive og lime utenom så den blir ens egen [emoji1360] Det kommer sikkert jeg til å gjøre også.
Legg gjerne ut bilder når du får den![]()
Jeg har jo ikke noe å sammenligne med men jeg er bare sånn passe fornøyd. Jeg synes det er mye av det samme som går igjen, og noen uker er det ikke "status" på formen i det hele tatt (noe jeg gjerne vil ha hver uke) men andre ting jeg føler at ikke er så relevant. Jeg så på denne: https://www.ark.no/boker/Marte-Lind...MIwovKiuLq1QIVReAZCh3tmwZkEAQYASABEgJfefD_BwE men da hadde jeg allerede begynt med den andre. Jeg synes kanskje den virker litt bedre mtp at den er litt "friere", det er mer plass til egne notater og tanker.
Jeg har bestilt denne nå, etter jeg så denne trådenBlir spennende å se hvordan den er
Har den samme som heter babyjournalen, men der må jeg liksom vente til minsten kommer
![]()

Jeg har bestilt denne nå, etter jeg så denne trådenBlir spennende å se hvordan den er
Har den samme som heter babyjournalen, men der må jeg liksom vente til minsten kommer
![]()
Jeg anbefaler dere å kjøpe dere en fin notatbok å skrive i når den lille er født, men også skrive tanker å ting dere gjør nå å
Jeg har skrevet mere i notatboken en i Mitt første år boken, det er mye enklere å bare skrive om det som skjer der å da, å ikke vente til en tiden som gjerne står i de bøkene![]()