Min svangerskapsdagbok vs Gravidjournalen

Weebill

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
Noen som har begge, eller som har sammenlignet dem? Har selv Min svangerskapsdagbok fra sist gang, og lurer på om jeg skal kjøpe samme nå, eller den nye?
Hva et det som skiller dem mest? Liker å kunne skrive litt fritt på dagboksnotater. Har den nye den muligheten? Per uke? :-)

Jeg kjøpte meg "Min svangerskapsdagbok" etter å ha lest veldig mye fint om den, men den fungerte ikke for meg og jeg lurer nå på om jeg heller skal kjøpe "Gravidjournalen" nå. Jeg liker at man kan fylle ut relativt fritt, og følte ukesoppdateringene var så forhåndssatt i den jeg kjøpte.

Jeg synes også det er koseligere å fylle ut personlige anekdoter som "sånn fortalte vi det til den og den", og det virker på meg som om "Gravidjournalen" har et litt mer fokus på sånt. Det er en annen tråd her hvor noen har lagt inn litt bilder fra den forresten :)

Men som sagt, jeg har ikke sammenliknet dem, det er bare mitt inntrykk som gjør at jeg tenker den ene passer mer for meg. "Min svangerskapsdagbok" var ikke helt min kopp te ;)

Back
Topp