MIN STYGGESTE HEMMELIGHET *langt*

Så utrolig sterk du er :-D Måtte alt gå bra og så vil du bli ei god mamma, for.du slåss allerede for ditt barn <3

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Og deeer kicker hormonene inn og jeg begynner å grine! Av alle fine ord, og da spesielt dine om å sloss for barnet mitt <3 Tusen takk!! :)

Sender deg mange klemmer :) Det jo det ein mor gjer, alt det beste for sine barn :)

Jeg er glad du tok det valget til slutt.. skjønner det har vært vanskelig men å være alenemor er en stor og tøff oppgave.

Stolt av deg ♡

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Du aner ikke hvor sterk du er <3 Dette kommer du til å klare så fint, ja det er tøft og måtte ta alt alene men med din styrke vil du klare det kjempe fint :)
BF fortjener ikke å være en del av det lille mirakelet når han behandler deg og den lille på den måten.
Jeg opplevde noe av det samme for mange år siden, jeg var ikke mer en 17 og hadde fast kjæreste. Men alle unntatt meg mente det var til det beste og ta abort, og det var nok det med tanke på min aldre. Men det å ta et liv du selv har vært med på å skape setter sine spor om en vil eller ikke. Den gangen ga jeg etter for presset, jeg gråt i flere uker etter på, samvitigheten min var svart som aske. Og den terminen jeg hadde den gangen henger igjen selv 12 år senere...

Du skal ikke tro vondt om deg selv for det du har gjort eller det du holdte på å gjøre. Kjærlighet er en sterk følelse og kan i noen situasjoner fordrive både ens egene ønsker og meninger.
Du våknet og så hva BF gjore mot deg og den behandlingen han ga deg.
Du skal være stolt av deg selv :)

Ønsker deg og den lille masse lykke til og håper du får et kjempe fint svangerskap og hat vi får se masse av deg her inne :)

For ein tøff historie og for ei tøff jente du er! Er sikker på at det kjem til å gå kjempebra :-) Lykke til videre og kos deg med svangerskapet :-)

Takk for at du delte historien din med oss! Jeg logget innpå i dag morges for å lete etter sutretråden, men endte opp med å lese denne ibstedet. Fant ut at de irritasjonene jeg våk et med i dag var peanutsbift dine. Du reddet dagen min i dag (ja. Litt rart det men)

da jeg leste historien dinsatt jegog håpte og håpte a du ikke skulle ta den pillen ognble så gla når du ikke gjorde du. Jammen er du tøff! Du er en MAMMA! Du var ster og lot være å velge den utveien drittsekkene rundt deg ville du skulle velge og tenkte heller på den lille i magen, som ikke hadde et valg og deg selv. Er så glad på dine vegne og stolt lver at du tok det valget som ar rett for deg! Du har virkelig bein i nesa:) og du..ang jobbendin... Hvis jobbem din/lærlingeplassen din utgjør fare for det ufødte barnet ka. Du ha rett på svangerskapspenger! Snakk med arb. Giver og nav;) Du blir en god mamma, som kjemper for barnet ditt:) GODT JOBBA:) lykke til videre:)

Back
Topp