Du aner ikke hvor sterk du er <3 Dette kommer du til å klare så fint, ja det er tøft og måtte ta alt alene men med din styrke vil du klare det kjempe fint

BF fortjener ikke å være en del av det lille mirakelet når han behandler deg og den lille på den måten.
Jeg opplevde noe av det samme for mange år siden, jeg var ikke mer en 17 og hadde fast kjæreste. Men alle unntatt meg mente det var til det beste og ta abort, og det var nok det med tanke på min aldre. Men det å ta et liv du selv har vært med på å skape setter sine spor om en vil eller ikke. Den gangen ga jeg etter for presset, jeg gråt i flere uker etter på, samvitigheten min var svart som aske. Og den terminen jeg hadde den gangen henger igjen selv 12 år senere...
Du skal ikke tro vondt om deg selv for det du har gjort eller det du holdte på å gjøre. Kjærlighet er en sterk følelse og kan i noen situasjoner fordrive både ens egene ønsker og meninger.
Du våknet og så hva BF gjore mot deg og den behandlingen han ga deg.
Du skal være stolt av deg selv
Ønsker deg og den lille masse lykke til og håper du får et kjempe fint svangerskap og hat vi får se masse av deg her inne