*Chill* Forumet er livet 18 Jun 2006 #1 Thihihi...vet at det er litt "off tema" når det gjelder bebisene våre da men....hehehe Skrøyt jo litt av min lillebror for litt siden, så kan ikke gjøre forskjell, så har laget en LO av storebror også! [:)] Hehehe.....tøffinger eller??
Thihihi...vet at det er litt "off tema" når det gjelder bebisene våre da men....hehehe Skrøyt jo litt av min lillebror for litt siden, så kan ikke gjøre forskjell, så har laget en LO av storebror også! [:)] Hehehe.....tøffinger eller??
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 18 Jun 2006 #5 ORIGINAL: mamma_20 ORIGINAL: snusken Utrolig stilig!!! Jeg forstår ikke hvordan dere får det til! Signerer. Skulle gjerne kunnet det der![:D] Samme her!!
ORIGINAL: mamma_20 ORIGINAL: snusken Utrolig stilig!!! Jeg forstår ikke hvordan dere får det til! Signerer. Skulle gjerne kunnet det der![:D] Samme her!!
Linka Gift med forumet 19 Jun 2006 #7 Jeg må bare si det igjen !!! Du er råflink med denna scrappinga altså. Og broren din er skikkelig stilig ! Klemmer
Jeg må bare si det igjen !!! Du er råflink med denna scrappinga altså. Og broren din er skikkelig stilig ! Klemmer