Min snille kjæreste <3

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Har scoret bra på romantikk-skalaen den siste tiden!
Tidligere har han mer eller mindre ligget på minussiden.. haha. Jeg må etterlyse litt initiativ til å finne på koselige og morsomme ting.. og han GOOGLER for å få tips til hva. 

Men i helga kom det en pakke i posten. Fra Tyskland. Jeg trodde han hadde kjøpt noe elektronikk han skulle lodde til effektpedaler (gitar), for det er stort sett det som kommer i posten til ham. Men neida!

Han hadde grublet fælt på noe i lang tid. Jeg har fortalt ham om det beste Bestefar og jeg visste da jeg var lita. Det var Prinsessepudding med rød saus. Prinsessepuddingen kom i esker fra Dr.Oetker og ble solgt i alle butikker. Sånn pulver man rørte ut i melk, og så stivnet det.
Ikke noe fancy altså. Men det var KNALLgodt. 

For en del år siden sluttet de å produsere det. Jeg mailet til og med de som produserer for Dr.Oetker her i landet, men det var borte for godt.

Min kjære samboer har brukt temmelig mye tid på å finne frem til rette vedkommende i Dr.Oetker, og har fått tips om en pudding som muligens er det samme som ble solgt i Norge under navnet Prinsessepudding!

Og jaggu fant han ikke en på Ebay som selger både i butikk og på nett! 

Så i helga kom det en pakke med 9 poser med puddingpulver! 
Vi har ikke laget enda, så vet ikke om det er riktig, men OM det er det, så er jeg verdens lykkeligste :D

Søteste samboeren min som virkelig har gjort en innsats for å glede meg!
90 kroner og noen timer, er så mye mer verd for meg enn diamanter og et hav av roser!

ååh, så koselig!! :D
Sånnt blir man rørt av!

<3>

Ja, er helt enig i at det er mye mer verdt enn diamanter! Det var virkelig flott gjort, ligger jo masse bak! :-)

Klatremus Lillemann skrev:
Ja, er helt enig i at det er mye mer verdt enn diamanter! Det var virkelig flott gjort, ligger jo masse bak! :-)

Åh, så omtenktsomt! Herlig med slike overraskelser som det ligger litt tid og tanke bak, det betyr så mye mer enn å kjøpe en rosebukett på Rimi!

hehe...så utrolig koselig gjort!!! plusspoeng til kjæresten din ja!!!

Herlig. Trenger slikt nå om dagen:)

Herlig. Trenger slikt nå om dagen:)

Back
Topp