Min slankedagbok

Joyleaf.

Betatt av forumet
Hei.
Jeg er en gammel bruker, men som nå ønsker å være anonym. Jeg (24) og min samboer (23) har vært sammen i snart 4år og bodd sammen i over 3år. Vi har ingen barn enda, pga min overvekt. Jeg har gitt meg selv frist til August 2012 til å gå ned til 60kg. Vi starter prøvingen i November 2012.
Til dere som lurer så har vi fått beskjed av GU at dette er grunnen til vi ikke klarer å bli gravide, så derfor velger vi å følge det rådet.
Jeg kommer til å skrive her ukentlig på hvordan det gå og hvordan uka har vært. Kommer ikke til å legge ut noen bilder av ansikter her, siden dette faktisk er et nettsamfunn..
Er bare så godt å kunne snakke med folk som gjennomgår det samme som oss..
Jeg har til nå gått ned 5kg, men har en del igjen..

Neste oppdatering fra min side, vil komme nå kommende Fredag!

Ha en kjempe fin dag alle sammen!

Mål:
Startvekt: 83,6kg

80kg - Nådd: 1.Desember 2011
75kg - Nådd:
70kg - Nådd:
65kg - Nådd:
60kg - Nådd:








Jeg går ikke så mye ned i kg, men går ned i cm!!
 
Fredag 16. Desember 2011

Denne uken har gått ganske tregt.. Det merkes på vekta og. Var ute og festa på lørdag og hadde virkelig dagen derpå med pizza og div.. Vi møttes hele vennegjengen, alle fyllesyke og dro på pizzeria før vi stakk på hockey kamp.. Sitte kald og fyllesyk i en kald ishall er ikke å anbefale... Men jeg har slitt hele uka etter søndagen.. Alt det fettet jeg fikk i meg har jeg først nå klart å få av.. Sist fredag var jeg på 78.6. Idag viste vekta 78.5.
Jeg er ellers veldig flink med maten.. Spiser regelmessig og i passe porsjoner, men det er treningen jeg ligger etter på.. Jeg hater å trene.. Synes det er så sinnsykt kjedelig..
Men denne uka, skal jeg få inn minst 3 treningsøkter.. Må jo få stramma opp denne kroppen også! Så fort jeg er nede i normal BMI flytter jeg over til Før svangerskapet forumet.. Noe jeg gleder meg til!
 
Nest siste uka i desember.. Jaja.. Vekta har stått stille desverre.. Men i morgen er det juleaften og da.. huff huff.. Blir 3 kcal fylte dager med sambo sin familie.. Men 3, dag er jeg på jobb igjen og da må jeg starte med treningen igjen..
Men etter nyttår skal jeg starte på elexia.. Blir bra! :D
 
Etter jula har jeg desverre gått opp igjen! Men nå er det slutt på det søte..
Jeg må det.. For min største drøm er å ha en familie..
Jeg dagdrømmer ofte om hvordan livet vil bli med småbarn i huset. Vi bor i et ganske stort hus og jeg kan se for meg 2 små barn løpe rundt og leke sammen.. Være med pappa og farfar i fjøset for å stelle dyra..
Jeg lager mat til hele familien vår hver søndag ( stor familie middag)
Men i mellomtiden så prøver jeg å tenke på hvor deilig det kommer til å være uten å måtte skjemme seg over fettet rundt magen, disselårene og fleskearmene.. Å kunne gå i butikken og finne meg klær som jeg kan gå med og ikke gjemme meg bort i joggeklær.. Jeg må bare minne meg selv på det.. Hele tiden minne meg selv på det.. Det er en konstant kamp.. Hver dag...
 
Lykke til! Begynner i dag jeg og. Jeg fått trena i jula men har spist masse så har lagt på meg masse i det siste. 
 
Lykke til! Kjempe motivasjon at dere skal begynne å prøve til høsten da. :)
 
Godt nytt år og lykke til med både vektnedgangen og prøvinga når den tid kommer
 
Tusen takk for oppmuntrende ord! :)
Har vært syk i ca 2 uker med luftveisinfeksjon så har ikke fått trent eller noe, men skal på pilates i morgen. Begynner forsiktig siden jeg fremdeles er litt syk, men har time med personlig trener på onsdag så skal få sparket det skikkelig igang igjen da! :)
Kommer med ny lang oppdatering på fredag.. Sambo målte rundt magen min igår og da var jeg 110cm.. Målet mitt er 80 :)
 
Hei hei!

For det første, beklager men det kommer ikke noe bilde opp idag pga jeg har super mye å gjøre og skal straks på jobb.. I morgen har jeg tidlig vakt og så rett i seng, så det blir nok bilde, vekt og måloppdatering oå søndag! :)
 
lykke til med vekt og måling i morra :)
 
Back
Topp