Min siste test

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
I dag skulle jeg ta min siste clearblue test. Dere husker kanskje i helgen, hvor stressa jeg ble for at den bare viste 1-2? Vel det er nok bare fordi jeg enten produserer senere HCG eller fordi egget festet seg 3 dager etter EL som jeg har mistenkt hele veien. I dag er jeg egentlig 5+5 og hadde jeg tatt den i morgen hadde den nok vist 3+, den brukte nesten 2 minutter på å finne ukene!

ImageUploadedByBV Forum1397105965.959535.jpg

Men uansett, den har gått opp fra 1-2 uker for det tilsvarer jo 4-5 og jeg er ikke 6 uker helt ennå, så den stemmer og HCG er på vei opp :D Det er liten desember spire der <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Det er godt å se<3

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)

Det er godt å se<3

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
Jaa :) Men nå må jeg bare holde meg unna apoteket så jeg ikke bruker mer penger på unødvendig testing :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Hcg stiger og det er det som betyr noe og ikke hva verdiene er. Selv om det er naturlig å bli litt bekymret om man ikke ligger helt på gjennomsnittet.
Men du er gravid og dette skal gå strålende!! :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

I dag skulle jeg ta min siste clearblue test. Dere husker kanskje i helgen, hvor stressa jeg ble for at den bare viste 1-2? Vel det er nok bare fordi jeg enten produserer senere HCG eller fordi egget festet seg 3 dager etter EL som jeg har mistenkt hele veien. I dag er jeg egentlig 5+5 og hadde jeg tatt den i morgen hadde den nok vist 3+, den brukte nesten 2 minutter på å finne ukene!

Vis vedlegget 56867

Men uansett, den har gått opp fra 1-2 uker for det tilsvarer jo 4-5 og jeg er ikke 6 uker helt ennå, så den stemmer og HCG er på vei opp :D Det er liten desember spire der <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Må bare rette på deg her.
1-2 tilsvarer 3-4uker
2-3 tilsvarer 4-5 uker
3+ tilsvarer 5+ uker

Men dette er jo en gjennomsnittlig beregning.

Hcg stiger og det er det som betyr noe og ikke hva verdiene er. Selv om det er naturlig å bli litt bekymret om man ikke ligger helt på gjennomsnittet.
Men du er gravid og dette skal gå strålende!! :)

Ja :) Så lenge HCG stemmer så bekymrer jeg meg overhode ikke om det står 2-3 eller 3+ i dag :) Den har stigi :D Men skulle nok kanskje ventet til i morgen siden den sleit lenge med å finne uker. Jeg måtte jo Google forrige gang, og da var det tilogmed en jente som var gravid med tvillinger som hadde fått 1-2 når hun faktisk var 5 uker :) Ja, håper dette går bra :D Ikke lenge til ul heller så da får vi det svart på hvitt :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Må bare rette på deg her.
1-2 tilsvarer 3-4uker
2-3 tilsvarer 4-5 uker
3+ tilsvarer 5+ uker

Men dette er jo en gjennomsnittlig beregning.

Bra du retter på meg! Gikk visst litt fort i svingene :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Fin test ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så bra at det stiger :D Jeg fikk mannen til å kjøpe ny test i dag :p Han var helt i sjokk over hvor dyrt det var :p

Back
Topp