Min siste røyk

Dalin87

Forelsket i forumet
Tar jeg nå.. Lovet mamma at jeg skulle slutte å røyke samme dag som ul.. Så nå driver jeg på med min siste røyk nå [:D] blir nok hardt men dette skal jeg klare [;)]

Ja dette skal du klare [:)]
Må bare bestemme deg for at NÅ er det slutt!! Har selv vært gjennom det tidligere, og er enda røykfri [:D]

Så bra! Ønsker deg masse lykke til, dette klarer du [:)]

Dette klarer du![:D]

Jeg er stolt av meg selv, aldri prøvd å røyke[:)]

Lykke til [:)]

Dette klarer du vennen [:D] HELT SIKKERT [:D]
Jeg er sjokoholiker og har ikke spist en eneste bit siden jeg fant ut at jeg var gravid [8|] DAMN, I`m good [8D] Må holde opp hele graviditeten for å forebygge sv.diabetes...

Såå bra[:D] Dette klarer du skal du se, vanskelig i starten, men å blir det bare enklere og enklere[:)] Jeg slutta da jeg gikk gravid med felix, d var tungt, men så absolutt verdt det[:D] Masse lykke til[:)] Krysser alt for at du klarer det[;)]

ORIGINAL: Marit 83

Hvordan går det da, Dalin? [:)]

Det er tøft, tok meg en røyk i går siden jeg ikke klarte å slappe av eller noe. Men ble forskjøla og vondt i halsen så nå klarer jeg nok å slutte helt [:D] men har blitt dilla på dent så det tar jeg når røyk suget kommer [:)] så ser ut som om dette går bra [:D]

gleder meg til ei kald pils å en røyk til nesteår [:D][:D]
mens gubben har lillebane seff[;)]

Jeg tok meg en snus etter jeg fant ut at jeg er gravid. Da jeg leste om at hjernen skulle bli delt og hjerte begynne å slå om noen dager, kastet jeg snusen og har (ennå) ikke savnet den.. Det er 10 dager siden..

Lykke til!!

Dette kommer du til å klare!!![;)]

Back
Topp