Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tar jeg nå.. Lovet mamma at jeg skulle slutte å røyke samme dag som ul.. Så nå driver jeg på med min siste røyk nå [:D] blir nok hardt men dette skal jeg klare [;)]
Dette klarer du vennen [:D] HELT SIKKERT [:D]
Jeg er sjokoholiker og har ikke spist en eneste bit siden jeg fant ut at jeg var gravid [8|] DAMN, I`m good [8D] Må holde opp hele graviditeten for å forebygge sv.diabetes...
Såå bra[:D] Dette klarer du skal du se, vanskelig i starten, men å blir det bare enklere og enklere[:)] Jeg slutta da jeg gikk gravid med felix, d var tungt, men så absolutt verdt det[:D] Masse lykke til[:)] Krysser alt for at du klarer det[;)]
Det er tøft, tok meg en røyk i går siden jeg ikke klarte å slappe av eller noe. Men ble forskjøla og vondt i halsen så nå klarer jeg nok å slutte helt [:D] men har blitt dilla på dent så det tar jeg når røyk suget kommer [:)] så ser ut som om dette går bra [:D]
Jeg tok meg en snus etter jeg fant ut at jeg er gravid. Da jeg leste om at hjernen skulle bli delt og hjerte begynne å slå om noen dager, kastet jeg snusen og har (ennå) ikke savnet den.. Det er 10 dager siden..