min side idag <3

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Min side:
I dag er det 100 dager igjen til termin.
Hvordan føles det?

herregud det føles fantastiskt! i morgen er det tosifret antall dager til prinsessa kommer :D
Samtidig som det føles fantastisk så må jeg ærlig innrømme at det skremmer meg også. Det er 100 dager til jeg skal bli mamma på fulltid for første gang :O

Hva står det på deres sider idag jenter?

God Helg foresten!

eg har og 100dager igjen i dag :)

Hos meg står det:

Guttemage eller jentemage? Kjerringrådene rundt svangerskapet er mange, og enkelte hevder at magen ser annerledes ut alt etter om du bærer på en gutt eller jente. Guttemager skal være fotballrunde, mens jentemager er breiere og vektøkningen mer jevnt fordelt over morens kropp. Stemmer det med din magefølelse?

Spennende senere tenker jeg, for her er det ikke mye babymage i det hele tatt enda.  :p

Dette står det på min side i dag.
12uker og 4 dager igjen til min termin (86 dager) :D

Merker du at føttene blir hovne når du har stått en stund?
Eller at det er små slynger av blodårer på leggene? Hevelser og åreknuter er vanlige og vanligvis helt ufarlige selv om det kjennes ubehagelig. Sitt med beina høyt når du kan og sørg for nok hvile og væske.

I dag er det søndag 9. oktober, og du er 26 uker og 6 dager ut i svangerskapet. Det er 13 uker og 3 dager igjen til din termin, onsdag 11. januar. 

Nå veier babyen i magen din ett kilo! En stor milepæl.

SizziJanuarspire<3 skrev:
Min side:
I dag er det 100 dager igjen til termin.
Hvordan føles det?

herregud det føles fantastiskt! i morgen er det tosifret antall dager til prinsessa kommer :D
Samtidig som det føles fantastisk så må jeg ærlig innrømme at det skremmer meg også. Det er 100 dager til jeg skal bli mamma på fulltid for første gang :O

Hva står det på deres sider idag jenter?

God Helg foresten!

Herlig følelse!!! Vi er like langt på vei :)
Har også bare 100...dager igjen og det føles helt rart å skulle bli mamma for første gang, som du også sier ;) Kos deg idag og nyt 100 dgr igjen.

Back
Topp