Min side i dag

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
I dag er det tirsdag 20. november, og du er 7 uker ut i svangerskapet. Det er 33 uker og 2 dager igjen til din termin, torsdag 11. juli.

LIVMOREN din er nå på størrelse med en appelsin! :D

Er lanskje ikke så rart jeg føler at jeg ikke klarer å holde magen helt inne, og at det presser og strekker nå da :p

Så gøy! :)

en appelsin ja... ikke noe rart det er ekkelt å sitte framoverbøyd...
bukser er sorgens kapitell...
jeg truer med å innvadere skapet til gubben, og legge beslag på de store gode joggebuksene hans :P

en appelsin ja... ikke noe rart det er ekkelt å sitte framoverbøyd...
bukser er sorgens kapitell...
jeg truer med å innvadere skapet til gubben, og legge beslag på de store gode joggebuksene hans :p
Hihi.
Her finnes det ikke joggebukser, mannen bruker kun dongeri han også :p
Kanskje jeg får se om jeg finner jazzbuksene mine jeg bruker når jeg trener.....
De er nå litt løsere hvertfall.

Gruer meg til jeg må få gamla til å bestille ny jobb-bukse til meg!!
"Du..... jeg må ha gravidbukse jeg.." !! haha ;)

Koselig å lese hva som skjer der inne.. Wow, en appelsin ja! Allerede! <3
føler meg en smule tykkere rundt magen enn vanlig, men ser absolutt ikke gravid ut hehe

Heldigvis så kan jeg bruke mine egne bukser på jobb :)
Ja det er mye spennende som skjer hele tiden der nå :)

Herlig! Vi er nesten nøyaktig like langt vi, da :-)
går greit med vanlige bukser her enda, men lurer på om jeg klarer meg helt til jul...

Hihi ;) Litt rart å tenke på at du har en "appelsin" nedi magen der :D

7 uker i dag <3 Spennende!

Herlig! Vi er nesten nøyaktig like langt vi, da :)
går greit med vanlige bukser her enda, men lurer på om jeg klarer meg helt til jul...
Så gøy :)
Jeg har vel egentlig hatt litt trange bukser i utgangspunktet jeg da, så da hjelper det hvertfall ikke med en appelsin inni der i tillegg :p
Jeg klarer meg hvertfall ikke til jul hihi :D

Weeee :)
Det går egentlig ikke så sakte når jeg tenker etter.
Er jo ikke såååå lenge siden jeg testet positiv.
Og det er nå 3 uker siden :p

Jeg ble veldig forundret da jeg fant ut at det i dag er 3 uker siden jeg fant det ut ja!!
Hvis alle ukene går like fort (noe jeg tror de vil) er det ikke lenge før vi har et lite nurk hver i armene <3

Jeg ble veldig forundret da jeg fant ut at det i dag er 3 uker siden jeg fant det ut ja!!
Hvis alle ukene går like fort (noe jeg tror de vil) er det ikke lenge før vi har et lite nurk hver i armene <3
Ja vi testet jo samme dag vi :)
Eller jeg hadde jo hatt disse svake testene noen dager, men i dag er det 3 uker siden jeg tok den digitale :D
Ja det er ikke lenge egentlig til juli. Ukene flyr de :)

Back
Topp