Min side fungerer ikke-hvordan sende pm?

almara

Forumet er livet
VIP
Jeg får ikke åpnet pm-en min og heller ikke venneforespørslene mine. Har sendt en mail til babyverden men aldri fått svar: noen som har opplevd det samme? lurer på hvordan jeg skal få sendt pm? Noen som vet?

Jeg har samme problemene, og må lese pm'er på eposten min (jeg får Mail når jeg får pm her inne) For å sende pm trykket jeg på brukeren her inne og fikk da sendt. Hvis du ser under dette innlegget, så går det an å trykke på "send melding",prøv der!

Jeg har sluttet å få pm jeg. Aner ikke om det er fordi ingen har sendt meg etter at det ble nytt, eller om det er fordi det er noe galt. Hva er en venneforespørsel?

Sukkertopp skrev:
Jeg har sluttet å få pm jeg. Aner ikke om det er fordi ingen har sendt meg etter at det ble nytt, eller om det er fordi det er noe galt. Hva er en venneforespørsel?

Jeg vet egentlig ikke hvordan det er med de venneforespørslene og hva som skjer når man takker ja, men jeg har fått noen og får ikke sett dem.
Får fortsatt ikke kommet meg inn på min side, ser at jeg har to pm jeg ikke får lest. Ja, ja,..

Back
Topp