min samboer lurer på om dere er for eller imot

oggi sin

Gift med forumet
min samboer lurer veldig på hvor mange av dere her inne som er for eller imot silikon..
jeg som maser om å få så han vil vite hva andre jenter mener[:D] stem ivei[:D]

For - til en viss grad... Litt for å fylle opp, ikke sprekkeklare ballongpupper[:-]

ORIGINAL: _Nanne_

For - til en viss grad... Litt for å fylle opp, ikke sprekkeklare ballongpupper[:-]

Word!

ORIGINAL: Lolodi

Det går jo ikke an å svare for eller mot uten at man vet grunnen til at noen tar silikon. Hvis man tar det fordi man har bittesmå pupper eller fordi man har fjernet et bryst, er jeg helt for. Hvis man tar det for å se ut som miss airbag er jeg helt imot.

Helt enig..

Til meg selv : nei takk, heller forminske de.
Til andre : Full forståelse om man sliter med selvtilliten over noen slappe skinnfeller som henger uten noe fyll. Sånn for å bli mer bimbo er det litt mindre forståelse for [8D]

Jeg er verken for eller imot.
Flott at de som har lyst har muligheten til å benytte seg av det. For min egen del er det ikke så aktuelt.

sign!!! Etter to barn, skulle jeg gjerne likt å "fylle" de ut igjen!![:D]

Det kommer an på.

Jeg har silikon selv, men det synes ikke - og da ser jeg absolutt ikke problemet. Men sånne ballongpupper som enkelte tar bare for å trø de i trynet på alle og enhver, det synes jeg ikke noe særlig om. [:)]

Jeg syntes det er utrolig bra at muligheten finnes der, så lenge
det er en fornuftig grunn for at man evt, bestemmer seg for det..

selv er jeg ganske flat, men vil ikke ta opp lån for å få større
pupper, vil heller bruke noen mnd på å spare litt så jeg kan ha råd til det =)

Jeg er FOR, men i en viss grad.. Syntes ikke det er noe pent at mange jenter/kvinner har store ballonger...

you goo girl ;)

Skjønner godt an noen vil fylle opp litt ja, stramme opp stellet[:D] Men, som andre skriver, det finnes grenser for oppstramming da[8D]

Er for, har det selv[:D]

Altså, er det noe å være for eller imot da?
Jeg er for silikon, silikon til folket?

Litt teit formulering bare.
Altså: Jeg syns enorme silikonpupper er utrolig harry og fælt, det er mye penere med små pupper.
Men jeg har full forståelse for at damer som har fått helt flate pupper fyller opp igjen, eller at jenter som stort sett ikke har pupper får seg noe litt større. Det må de få gjøre uten at jeg skal ha noe med det å gjøre.
Men man må velge rett størrelse, for det blir fort feil om de blir for store.

egentlig både for og imot jeg.. kommer heeelt an på hvorfor en vil ha silikon lixom...

[8|]For min egen del - MOT ,hva andre gjør? Kunne ikke ha brydd meg mindre! Skjønner godt at om man ikke har noe,så er det greit å få litt ,og om svangerskap ol lager "fuglehundører" kan det være greit med litt påfyll-

[:-]Men,jeg må si at når jeg ser damer på min alder med pupper som strutter som på en 20 åring, type 80 F,som står rett ut i lufta...så ser det bare teit ut! Damer på 40+ bør ikke gå i trange topper, med store silikonpupper og uten BH....
[:o]Det ser så fælt ut! (Og ja,jeg har noen bekjente som går slik.. Ikke venner ,men tragiske damer på 45+ som kler seg,og oppfører seg som om de var 16[:(]. )

Er for, men kun litt , slik at det ser naturlig ut, IKKE sånne Pamela boier!

Skjønner ikke hvorfor man skal være imot silikon..
Er vel opp til den som skal ha det..
Derimot synes jeg ikke at svære silikondaier er fint.
Men et bra tilskudd til de som trenger litt[:)]

Har selv, så er vel for da [8D]
Men liker ikke store trillrunde pupper, det ser bare dumt ut [8D]
Må passe til kroppen og se naturlig ut [;)]

Back
Topp