Min samboer har bestemt.....

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
at det er sommer:) Så nå står han ute i vinterjakke, skjerf og lue å griller:) Men gradestokken viser 5 grader og det blåser kraftig. Så her finnes det tydeligvis ikke dårlig vær. Hihi Vi må vel gjøre det beste ut av sommeren, for den Blir sikkert like elendig som i fjor:)

Her gikk mannen ut for å grille en kveld i forrige uke. Men så begynte det å hagle... Vi stekte kotelettene inne i stedet...!

Hehe sikkert litt av et syn :)

Her hadde nok grillen tatt seg en flytur om vi hadde prøvd å grille :(
Reine høstværet ute.

Som mannen min sa; Naboene må tro det har klikket for oss! :P

vi har grill under tak og griller i all slags vær! :) Helt genialt !=)

Ingenting er som grillmat når det er snøstorm ute! ;) haha =)

Jeg sa at vi kunne ta det inne her også, i fare for at grillen ville ta seg en tur. Men her har vi veranda omtrent rundt huset, så han står der det er mest le, men jeg ville ikke kaldt det le. Hihi Så nå får jeg ekte sommer mat uten krydder og med vannmelon til. Hihi

Live2Learn skrev:
Som mannen min sa; Naboene må tro det har klikket for oss! :P

vi har grill under tak og griller i all slags vær! :) Helt genialt !=)

Ingenting er som grillmat når det er snøstorm ute! ;) haha =)

Nydelig!! Grillmat er veldig godt, men det er en halsbrannbombe da:p

Vi grillet i påska, men da var det nesten 20 grader her.

Miriel skrev:
Vi grillet i påska, men da var det nesten 20 grader her.

Påska grillet vi også, det var jo nydelig vær om jeg husker rett:) Nå skal de sies at min samboer ga opp hele grillingen å gjorde det ferdig inne tilslutt, i frykt for å tenne på skogen:p

Om ikke annet får man litt sommerfølelse av lukten av grill....

Naboen min begynner alltid shortssesongen tidlig. I går så jeg han ute i shorts og med lue... Så da er det visst sommeren

Her griller vi ute på terrassen hele året:) men spiser bare maten ute når det er sol og sommer:) men det er jo ikke så ofte...

Syns ikke grillmat smaker godt når det er dårlig vær jeg da.

Halve stemningen blir borte, og jeg syns ikke det smaker det samme.

Back
Topp