Min søte gode mann!

kailin

Glad i forumet
Jeg har fri i dag, og mannen har vært på tidligvakt.
han kom hjem for ikke så lenge siden, og hadde en overraskelse til meg. hehe..
en stor pakke, bare fordi jeg er den jeg er, sa han. Og siden det var noe jeg hadde ønsket meg leeeenge, og trengte:) Jeg pakket opp og gjett hva som lå inni. ET SPLITTER NYTT SPEILREFLEKSKAMERA!!! jeg begynte jo å gråte selvfølgelig. hormonelle meg! haha! han er bare helt gaaal! dyre gaven midt i en ukedag, uten noen spesiell grunn! 

er det ikke søtt vel? sjelden vare <3

Er det ikke deilig å ha slike menn? Sånn er samboeren min også :) Fikk plutselig macBook Air.. Fordi han mente jeg trengte det (og jeg hadde da en laptop fra før)

Madja skrev:
Er det ikke deilig å ha slike menn? Sånn er samboeren min også :) Fikk plutselig macBook Air.. Fordi han mente jeg trengte det (og jeg hadde da en laptop fra før)

haha! ja, de er helt syke!!! :P Jeg har jo ingen kamera fra før, og har jo sagt jeg ønsker meg til jul. siden vi får baby og jeg vil ha MANGE bilde av nurket vårt!:D hihi.. 

er i hundre her jeg sitter. utenom at jeg ikke får på reimen på kamera. hahahaha!

Så koselig! Helt uten grunn og fordi du fortjener det emoticon

Så fantastisk gjort ;) 
Kjekt med slike overraskelser i hverdagen;) 
Nå kan du ta mange flotte bilder fremover ;) 

d fortjene du nok :)

hehe.. det er hvert fall helt fantastisk koselig å få slike oppmerksomheter i hver dagen!:D

gleder meg til Januar jeg nå! :D hihi

Perfekt gave! Viktig å ha et bra kamera når babyen kommer! :-)

Heldig du er<3 utrolig koselig overraskelse da! vi kjøpte det sammen når jeg gikk gravid med storebror:)>

Back
Topp