Min sønn og j kræsja, kan kom ganske hardt inn i magen

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Grunn til bekymring? Morkake foran.

Klønete av oss..

Om du har vondt eller merker mindre bevegelser så hadde jeg ville ringt inn til sykehuset ihvertfall

Har ikke vondt nå, kjenner bevegelse - ikke de hardeste bevegelsene, men d varierer uansett, så j har lagt meg og slått meg til ro at alt er ok..

Godt m liv til morgenen, så d skal nok mer til:Heartblue

Jeg ville ringt inn uansett jeg, for å være på den sikre siden :) Man kan aldri være for forsiktig.

Ringte jordmor, hun sa at jeg skulle vært obs ett par døgn og ha lav terskel for å ringe føden. Ved slag mot mage/fall legges man ofte inn til observasjon i 1 døgn. Man frykter morkakeløsning.

Ringte jordmor, hun sa at jeg skulle vært obs ett par døgn og ha lav terskel for å ringe føden. Ved slag mot mage/fall legges man ofte inn til observasjon i 1 døgn. Man frykter morkakeløsning.
Da krysser jeg fingrene for at det går bra :) Greit å ha ringt. Greit at de også vet hva du har gått igjennom om det skulle bli komplikasjoner senere :)

Da krysser jeg fingrene for at det går bra :) Greit å ha ringt. Greit at de også vet hva du har gått igjennom om det skulle bli komplikasjoner senere :)

Virke fortsatt lovende heldigvis! ❤

Back
Topp