Min sønn er tv-slave!

Munemor

Elsker forumet
Tobias er sutrete i dag, litt surklete og finn liksom ikkje ut kva som er galt.
Han har fått sovet, han har fått masse mat, fått ut rap, fått ny bleie- allikevel sutra ha.
Tenkte eg kunne no prøve, satte han derfor i vippestolen framfor Disney channel, gjekk ut på kjøkkenet for å starte på oppvasken.
Har ikkje hørt ein lyd.
Gjekk inn no for å sjå om han var i live. Han ensa meg ikkje[:D] han har vert stille i ove ein halvtime og sitte berre og ser ivrig på tv`en, mens beina og armane går i eitt sett. Er nok veldig spennande![:D][:D]

mange fine farger vet du. den kanalen er en favoritt hos sindre også [;)]

SAMME GJØR JEG MED MARIUS NÅR HAN IKKE ER FORNØYD, OG JEG
VET HAN HAR FÅTT DET HAN SKAL....[:)]
DA BLIR DET STILT EN STUND!!

när Lucas har fått nog av babygymet ger han besked å då vill han se på tv å när han e trött på de går vi tillbaka till babygymet, sån håller vi på hela dagen om vi bara är hemma.. å så leker vi med honom oxå förståss..

min datter var helt i transe da brann spilte mot vålerenga igår.. jeg prøvde å leke med henne og alt....men neida...hun vridde hodet mot skjermen... tilslutt fikk hun se litt kamp sammen med pappan sin ..(Pappan er jo stoooooooooooorfornøyd med sin lille fotballglade prinsesse)

Da jeg kom hjem etter å ha henta Emil i barnehagen så hadde sambo satt Sunniva i vippestolen oppå stuebordet (!?) og der satt ho og nistirra på home and away[:D][:D] Fekta ivrig med armer og bein og snakka som bare det! Ho som vanligvis er så stille av seg[:)]

Back
Topp