min prøve dagbok

scrappegirl

Forelsket i forumet
jeg har da også funnet ut at jeg vil lage en dagbok om min prøve tid.
har en blogg også så det meste blir kopiert fra den=)



en ny prøve mnd ja.
begynner og lbi vant til det nå, håpe, ønske, tro for så å bli skuffa.
siste mnd nå med pergotime også, så skal bestille time hos gynekologen min i oktober, å om jeg ikke er blitt gravid da så skal jeg be om å få skjekka om jeg kan ha tette eggledere, og hva alternativene da isåfall er..
er faktisk veldig glad for at jeg begynte å prøve når jeg var så ung, tror det hadde vært værre om jeg hadde vært i slutten av 20 åra liksom, da har du ikke like god tid som jeg har nå.
denne mnd skal jeg prøve ut de fleste kjerringrådene:)
grapefrukt juice,
hostesaft
salvie te
ingerfær
kutte ned på røyken.
ikke drikke alkohol eller koffein.
ligge med bena høyt
ha sex 2 hver dag.
teste etter eggløsning.
er slitsomt å så sånn og lure på om man KAN bli gravid, alle sier at det kommer med tiden ol, men hva om jeg FAKTISK ikke kan bli gravid da?
har jo prøvd i 16 mnd nå, er lenge det.
men nå har vi også funnet ut at vi ikke skal stresse sånn med det, skal gå til legen ol som vanlig, men ikke stresse utenom det (selvfølgelig prøve det vi kan liksom) men er vanskelig, og kjenner jeg meg selv rett klarer jeg og la være å tenke på det frem til noen dager før mens også håper jeg igjen (men det er jo helt naturlig når du ønsker deg barn)
 
Hei og velkommen til dagbøkene!! Håper du slipper å vente stort lenger nå!![:)] Skjønner godt tankene og følelsene dine, det er ikke lett å være prøver gitt.

Stå på videre, det klaffer tilslutt!![:D]
 
ja velkommen som dagbokskriver!
godt å skrive ned tankene sine, å kunne følge med på sykluser og andre ting man eventuelt kan skrive ned her [:)]
 
Back
Topp