Min oul.

Daim

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Så var jeg ferdig på oul.
En aktiv liten krabat vi så, det var ei lillesøster,og den kommende storesøster er helt i ekstase ♡ ♡

Alt så greit ut, etter litt om og men, jm måtte konferere litt med legen angående veske i hodet,men legen sa det var normalt, følte meg godt ivaretatt, og ble grundig undersøkt.

Jeg har ikke kjent så mye bevegelser, og siden dette er mitt andre svangerskap var jeg litt bekymret,men snakket det vekk, i dag fikk jeg bekreftet atter var ikke så rart jeg ikke kjente noe, for morkaken lå ved hele framrevegg, og demper for alle spark fra lillemor.
Jeg skal derfor ha ny ul om ca 10 uker pga dette. :)
Jeg skal også på en ekstra ul om 6-7 uker pga blødersykdommen jeg har.

Jeg er så glad for at dagen er over, siden jeg begynte å grue meg. Gleder meg også over at vi skal ha flere ul, så mannen kan være med.

Terminen ble flyttet 3 dager, så fra 6 til 9 juli :)
 
Så bra du fikk en positiv opplevelse :) å gratulerer så mye med en lillesøster påvei ❤ :)
 
Bra du føler deg godt ivaretatt, krysser fingrene for at alt er bra på neste ul.
3 dager er ikke så store endringen av termin, ikke så mye lengre å vente helsigvis :)
 
Bra du føler deg godt ivaretatt, krysser fingrene for at alt er bra på neste ul.
3 dager er ikke så store endringen av termin, ikke så mye lengre å vente helsigvis :)
Nei, det var absolutt helt greit :)
Ble flyttet 3 dager med storesøster også.
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer :)
Jeg ble flyttet 7 dager, men var forberedt da de gjorde det på tul også.
Fikk faktisk samme termin på oul som tul.

Godt å høre at alt var fint, gruet meg masse selv da jeg kjenner lite liv, men denne morkaka skal liksom være i veien :wacky:
Snart blir de så store og sterke at vi kjenner uansett håper jeg.

Gratulerer med lillesøster :dummy1:
 
Gratulerer :)
Jeg ble flyttet 7 dager, men var forberedt da de gjorde det på tul også.
Fikk faktisk samme termin på oul som tul.

Godt å høre at alt var fint, gruet meg masse selv da jeg kjenner lite liv, men denne morkaka skal liksom være i veien :wacky:
Snart blir de så store og sterke at vi kjenner uansett håper jeg.

Gratulerer med lillesøster :dummy1:
Takk du :)
Og masse gratulerer med overstått oul til deg også ♡
 
Hurra! Gratulerer så mye!!

Jeg hadde delvis foran/side sist tror jeg. Kjenner enormt mye mer liv denne gangen ift. sist, så om man opplever det omvendt skjønner jeg man lurer.

Flott og høre at lillebaby har det bra :happy:
 
Hurra og gratulerer så mye med lillesøster i magen <3 godt å høre du ble godt ivaretatt og sjekket grundig. . <3 aldri noe godt å føle noe annet etter enn oul...
Og kanskje jeg også har morkaken foran siden jeg er 3.gangs og ikke kjenner noe? Høres nesten ut som mange her har morkaken foran?
Det lettet meg litt faktisk :)

Kos deg masse videre og fremover nå :)<3
 
Gratulerer så mye med lillesøster ❤️ godt at de sjekker grundig så og at du får noen ekstra UL, alltid koselig å hilse på lille ❤️
 
Gratulerer med lillesøster <3 :D Jeg hadde og morkaka fremme i forrige svangerskap.Kjente sparkene etterhvert litt mere ;-) Ingenting som skjedde med den, eneste de dyttet veldig på magen etter fødselen for å få løsnet den helt.Men gjorde ikke vondt :) Er veldig spent nå og, for tror den er foran siden jeg kun har kjent små dult nederst i magen.Spennende med oul. :)
 
gratulerer så mye med lillesøster :D jeg har også morkaken liggende forran.. men jeg har ikke fått tilbud om noen ekstra ul..? :s
 
gratulerer så mye med lillesøster :D jeg har også morkaken liggende forran.. men jeg har ikke fått tilbud om noen ekstra ul..? :s
Da får du nok det på oul?
Jeg har den vistnok litt foran litt nedenfor om du skjønner ? :p
 
Back
Topp