Min "nye" stue

Kjempelekkert[:D] Det hjørnebordet var råfint! Hvor har du kjøpt det, og pris?[:D] Flott skjenk også forresten[;)]

ORIGINAL: mammatilTheodor

Kjempelekkert[:D] Det hjørnebordet var råfint! Hvor har du kjøpt det, og pris?[:D] Flott skjenk også forresten[;)]

Det er Liatorp bord fra Ikea, http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40173065.
1195 kr. [:)]
Nå har vi montert vitrineskapet også, skal legge ut bilde av det når jeg blir ferdig. [:D]

ORIGINAL: moskata

Det ble kjempe fint,skikkelig koselig[:)]

Så utrolig fint det blei!! Er sofan også fra IKEA?

Kjempe fint!
Det bordet har jeg også og jeg eeelsker det. Pyntet med nisser til jul, kyllinger og gule fjær i påsken osv.. Og kan nesten ikke vente med høstblader om noen uker[:D]

ORIGINAL: moskata

Det ble kjempe fint,skikkelig koselig[:)]

ORIGINAL: *LillMi*

Så utrolig fint det blei!! Er sofan også fra IKEA?

Her er det mye Ikea nå, og sofaen er også ikea ja. Ektorp med lyst trekk. Vet ikke om de har det lengre, men det er veldig fint synes jeg. [:)]

Hei

Kjempe fint[;)]

Hvor har du kjøp blomsterpottene du har i vinduet?

ORIGINAL: FIFI Forglemmegei

Hei

Kjempe fint[;)]

Hvor har du kjøp blomsterpottene du har i vinduet?

Takk for det! [:)]
Det ble kjøpt i en Floriss butikk. Vet ikke om de har dem lengre, men fikk de til jul i fjor. [:)]

NYDELIG

Kjempefint, hvor har du kjøpt de hvite lift gardinene? Akuratt min stil[;)]

ORIGINAL: unemoren

Kjempe fint[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Shopoholic

Nydelig var det snuppa!!! [:)] Så du fikk lurt gubben tilslutt hihi?? [:D]

Takk snuppa! [:D] Oh yes! Og han synes det ble kjempefint han og, men han likte nok ikke helt å innrømme det. [;)]
Er så godt å ha det lyst rundt seg. [:D] Hender jeg sniker innom bloggen din, og dere har det SÅÅÅÅ fint! [:)] Må nok hente litt inspirasjon fra deg.[;)]

ORIGINAL: juliann

Kjempefint, hvor har du kjøpt de hvite lift gardinene? Akuratt min stil[;)]

Takk for det! [:)]
De kjøpte jeg på en interiørbutikk her på Gjøvik, men jeg vet de har solgt de på nettet og, men jeg husker ikke hvilken side det var på. Det er garantert noen her inne som vet det. [:)] Synes de er så fine selv, så jeg måtte bare ha de.[:)]

Back
Topp