Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det en sånn mammapute eller hva det nå heter?
Jeg har en sånn Doomoo gravide/ammepute. Er skikkelig misfornøyd Synes den tar altfor mye plass i senga og den er altfor hard. Får ikke til å ha den under magen og mellom beina samtidig, til det er den for høy og hard for å få under magen...som den reklamerer med at man kan. Bortkastede penger.
Er det en sånn mammapute eller hva det nå heter?
Jeg har en sånn Doomoo gravide/ammepute. Er skikkelig misfornøyd Synes den tar altfor mye plass i senga og den er altfor hard. Får ikke til å ha den under magen og mellom beina samtidig, til det er den for høy og hard for å få under magen...som den reklamerer med at man kan. Bortkastede penger.
Jeg får huske på det til nr 3Jeg bruker bbhugme og er veldig fornøyd! Tar litt stor plass i senga den også, men det går fint... Og den kan du regulere tykkelsen litt på med å stramme eller slakke på de "ringene" i endene... Den former seg også etter kroppen og er lang nok til å ha den mellom anklene, lårene og armene, og magen hviler godt nedi i den
Jeg får huske på det til nr 3
Denne kosta jo 800kr, så orker ikke kjøpe enda en nå.
Nei, de er litt dyre så det kan jeg godt forstå :s
Jeg også har en sånn. Gleda meg veldig til å få den, men klarer ikke bruke den. Syns jeg ligger å prøver å kose med en sakkosekk. Så den ligger på en stol nedenfor sengaEr det en sånn mammapute eller hva det nå heter?