Min nye kompis

Ka e d ?
Sjer ut som ei stor pute(?)
Sjer utrolig deilig ut da

Er det en sånn mammapute eller hva det nå heter?

Jeg har en sånn Doomoo gravide/ammepute. Er skikkelig misfornøyd :P Synes den tar altfor mye plass i senga og den er altfor hard. Får ikke til å ha den under magen og mellom beina samtidig, til det er den for høy og hard for å få under magen...som den reklamerer med at man kan. Bortkastede penger. :P

Jeg har en sånn Doomoo gravide/ammepute. Er skikkelig misfornøyd :P Synes den tar altfor mye plass i senga og den er altfor hard. Får ikke til å ha den under magen og mellom beina samtidig, til det er den for høy og hard for å få under magen...som den reklamerer med at man kan. Bortkastede penger. :P

Jeg bruker bbhugme og er veldig fornøyd! Tar litt stor plass i senga den også, men det går fint... Og den kan du regulere tykkelsen litt på med å stramme eller slakke på de "ringene" i endene... Den former seg også etter kroppen og er lang nok til å ha den mellom anklene, lårene og armene, og magen hviler godt nedi i den :)

Ja det er det:-) kjøpte på ellos jeg, er slike kuler inni så enkel å forme:-) kjempe fornøyd jeg, selv om den tar litt plass;-)

Jeg bruker bbhugme og er veldig fornøyd! Tar litt stor plass i senga den også, men det går fint... Og den kan du regulere tykkelsen litt på med å stramme eller slakke på de "ringene" i endene... Den former seg også etter kroppen og er lang nok til å ha den mellom anklene, lårene og armene, og magen hviler godt nedi i den :)
Jeg får huske på det til nr 3 :P
Denne kosta jo 800kr, så orker ikke kjøpe enda en nå. ;)

har ikke plukka fram noe enda, men tenker jeg bare bruker hotellputene våre :p mannen hater de så de ble kasta rett inn i skapet sist jeg prøvde å plukke de fram :p

Jeg også har en sånn. Gleda meg veldig til å få den, men klarer ikke bruke den. Syns jeg ligger å prøver å kose med en sakkosekk. Så den ligger på en stol nedenfor senga

Back
Topp