Min ned i vekt dagbok.. med allevo og ketolyse

baremeg6

Forelsket i forumet
Ja i dag har jeg startet på Allevo i lag me min kjære.. Skal gå på det i 14 dager før jeg går over på ketolyse diett...

Legger inn dagens mål og oppdatterer etter hvert..


10 januar

Vekt: 87,6 kg
Mage: 117 cm
Rumpe: 114 cm
Lår:68 cm
Armer: 33 cm
Pupper: 116 cm


Neste dag blir på søndagen 16 januar..

Under her håper jeg på motivasjon og tips til hva jeg kan spise når jeg skal starte på ketolyse dietten...

I tillegg skal jeg bruke trim sykkeln. Zumba de torsdagene jeg ikke er på jobb, litt zumba hjemme og rokkeringen min...

11 januar:

I dag er det lettere og ta de shakene og jeg har testet meg og er kommet i ketose allerede...

12 januar:
I dag går det og bra... Gikk på vekta bare for og se i dag og jeg er 1,7 kg lettere enn på mandagen...
Det gir motivasjon ja..

7 februar:Har ikke vært så flink og oppdattere i det siste. I helga hadde vi bursdagsfeiring for guttene mine og jeg skeiet litt ut da ja. Men vekta i mårrest var:

Vekt: 82,3.  Det er ned 5,3 siden starten.  syns det er bra jeg...


8 februar : vekt 81,9 kg
Oppdatterer etter hvert

10 februar: i mårrest stod vekten på 81,2kg. altså ned 6,4 kg tilnå... Veldig fornøyd med det..
Middagen i dag ble bacon surret svine indrefile med brokoli og blomkål grateng og carbonara saus med bacon i... Nydelig var det...

Oppdatering..

18 mars. vekt 77,5
I dag var vekta nede på 77,5 noe som er en nedgang på 10,1 kg.. Er selv veldig fonøyd og kommer til og fortsette med dette lenge... I påsken skal jeg ha en pause og d gleder jeg meg til.... Syns det er vellfortjent etter og ha hold på me dette siden i begynnelsen av januar...

21 mars: vekt 76,1

Vil vis dåkker min slanking i cm

Magen før 117 cm no 110 cm.
Rumpa før 114 cm no 108 cm.
Låran før 68cm no 62 cm
Arman før 33 cm no 32 cm
Puppan før 116 cm no 110 cm

det e tilsammen 26 cm borte...
E veldig fornøyd ja
 

Tilbake til forsiden
Min ned i vekt dagbok.. med allevo og ketolyse

Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)

Innlogget som: baremeg6


ok venter på og bli godkjennt
 
Ikke for å være kritisk eller noe sånn, jeg lurer bare [:)] Men hva er poenget med en sånn Allevo kur før ketolyse ?
 
Den hjelp kroppen te og bryt det gamle spise mønstre helt. Får deg i ketose og gir deg en kick start på ketolyse
 
ORIGINAL: baremeg6

Den hjelp kroppen te og bryt det gamle spise mønstre helt. Får deg i ketose og gir deg en kick start på ketolyse


Å "bryte det gammle spisemønsteret" tar jo ikke mer enn et par dager/kanskje en uke når man starter på ketolyse.

Og synst det så ut som det var alt for mye karbo i den maten til Allevo til at man kommer i ketose, i alle fall på de produktene jeg har lest på.
 
ORIGINAL: Lillezilje

ORIGINAL: baremeg6

Den hjelp kroppen te og bryt det gamle spise mønstre helt. Får deg i ketose og gir deg en kick start på ketolyse


Å "bryte det gammle spisemønsteret" tar jo ikke mer enn et par dager/kanskje en uke når man starter på ketolyse.

Og synst det så ut som det var alt for mye karbo i den maten til Allevo til at man kommer i ketose, i alle fall på de produktene jeg har lest på.


I går spiste jeg en med aprikos og banan, så en med jorbær og blåbær, så en med tai suppe, og 2 me sjokolade. og i dag bare den med sjokolade.. og er kommet godt i ketose allerede.. sterkt utslag på stixen...
 
Så utrolig flott resultat. Du har vært kjempeflink. Hvor lenge brukte du alevoen?
 
så flink du er :) du for ha lykke til videre! [:D]
 
Så flink du er da!! [:D]

Ned 10 kg alt! Knallbra! [:)]
 
Wooow sååå misunnelig[:)] hvordan klarer du å gå kun på Allevo uten å svime av. Jeg prøvde en gang for noen år siden men det gikk jo helt rundt for meg hehe. Kanskje jeg skal prøve jeg også..... hadde vært fint å komme meg inn i de gamle buksene mine snart. [8D][8D]
 
Jeg brukte allevo kun i 5 dager så klarte jeg ikke mere.. gikk over til ketolyse og har fulgt d siden i januar.
Tror nok ketolysen er mer skyld i vekttapet enn allevoen....
 
Ja det kan jo godt hende. Ketolyse er effektivt[:D]
 
Back
Topp