Min mor som fadder men ikke hans?

Ja det er bare de to jeg vil ha. Samboer er enig. Men føler vi må ta noen fra hans side men det er bare hans nærmeste familie vi har. Har veldig liten familie. Kun søsken, foreldre of noen tanter/ onkler av oss.

Må vi velge noen som overhodet ikke er noen vi tenker på men kun fordi vi må fordele litt på sidene. Blir litt dumt:-
Ja det er jeg enig i;) ingen regel som sier dere må ha litt fra hver side.
Vanskelig situasjon , men tror du kommer til å angre i ettertid om du velger noen kun basert på deres følelser ikke dine;)

Ja det er jeg enig i;) ingen regel som sier dere må ha litt fra hver side.
Vanskelig situasjon , men tror du kommer til å angre i ettertid om du velger noen kun basert på deres følelser ikke dine;)
Dessverre er min svigermor slik at hun lager mye styr ut av alt.
Og selv om hun verken bryr seg eller stiller opp, så vil hun alltid være førstemann, nr en Osv. Som at vi alle fikk streng beskjed om at hun skulle være den første til å se datteren vår da hun ble født.

Vi hadde jo en fra min side og tre fra hans på førstemann:) men det var tilfeldig. Men vet svigermor kommer til å reagere hvis jeg tørr å velge min mor men ikke hans! Men hun stiller ikke opp. Kjenner henne ikke snart. Hatt et tøft svangerskap hun lovte å hjelpe meg masse med datteren min som ikke går i bhg. Ikke sett snurten til henne. Når jeg blødde og hadde smerter og fikk beskjed om å ha noen til P ta snuppa på 1,5 og hun sa ja men ikke kom likevel. Sa jeg måtte komme til henne! Men min mor kom rett etter jobb alle dagene.

Føler ikke for å velge henne. Men kjenner dama det går ikke forbi i stillhet.:/
Så feil det er at mennesket tvinger seg fram sånn at andre ikke tørr ta egne valg... Veldig urettferdig!!
Jeg tenker at du bare må drite i det... Velg det du føler er rett og ikke føl noen tvang til å forklare hvorfor heller!!

Dessverre er min svigermor slik at hun lager mye styr ut av alt.
Og selv om hun verken bryr seg eller stiller opp, så vil hun alltid være førstemann, nr en Osv. Som at vi alle fikk streng beskjed om at hun skulle være den første til å se datteren vår da hun ble født.
Jeg ville ikke latt henne tatt då mye plass med den dårlige energien i livet mitt!
Hev deg litt over det. Ditt ( deres) liv dine beslutninger!

Jeg er usikker på hva jeg vil velge. Har ikke snakket så mye med samboeren, da det enda er en stund til.. Men tanker har streifet meg om hvem jeg vil ha og ikke... Vanskelig valg!

Lot min svigermor overkjøre et par beslutninger med vår første felles barn fordi hun er en sterk personlighet som tar mye plass og lager en del drama. Vet at om det kommer en nr to så vil det ikke bli slik, det fikk et par konsekvenser jeg ikke er fornøyd med for å si det sånn.

Hadde valgt de som stilte opp og viste interesse :) Om svigermor sier noe på det så si det rett ut at det er fordi de stiller opp mer enn deg. Så får du si at det ikke er noe vits i å bli sur for det er hennes eget valg.

Det er jo vanlig å velge to hver, men det viktigste er jo at barnet får fire faddere som bryr seg :)

Ville ikke hatt bestemødre til fadder,uansett. Her valgte vi bestevenninna mi og ene tantebarnet mitt som fadder. De vi spurte på far sin side sa nei, de ville bare være tante/onkel. Og samme sa egentlig mine søsken og foreldre også.

Ville ikke hatt bestemødre til fadder,uansett. Her valgte vi bestevenninna mi og ene tantebarnet mitt som fadder. De vi spurte på far sin side sa nei, de ville bare være tante/onkel. Og samme sa egentlig mine søsken og foreldre også.
Ikke jeg heller egentlig, men synes det er bedre med mormor som fadder enn noen jeg ikke synes stiller opp:)

Så lenge din mann er enig, så tenker jeg han får ta den støyten evt med sin mor :)

Back
Topp