Isthabeth
Forumet er livet
Neida, joda.... Eller. Det er barnslig av meg, jeg vet, jeg vet. MEN! Min mor passer min sønn hver tirsdag mens jeg er på jobb. Utallige ganger har jeg sagt til henne: IKKE RYDD! For det første, hun skal slippe det, i mitt hjem, for det andre, jeg finner ALDRI igjen noe etter hun har ryddet. Hun har et merkelig system på hvor ting skal stå, som ikke ligner mitt system. Men, i går da, så hadde hun ryddet, igjen. Herlig å komme hjem til nydelig hus og varm middag, det skal jeg gladelig innrømme..,,
MEN! Hun har ryddet ALT! Jeg er i dag hjemme, OG med bil for første gang på flere uker. . . Og kunne virkelig tenkt meg en tur på handling. Men minibankkortet mitt, som i går lå oppå kjøkkenvifta, er i dag søkk vekk! Og min snille ryddige mor, tar ikke mobilen, for den er alltid på lydløs.
Kjære mamma, du er verdens snilleste, men slutt med ryddinga...
MEN! Hun har ryddet ALT! Jeg er i dag hjemme, OG med bil for første gang på flere uker. . . Og kunne virkelig tenkt meg en tur på handling. Men minibankkortet mitt, som i går lå oppå kjøkkenvifta, er i dag søkk vekk! Og min snille ryddige mor, tar ikke mobilen, for den er alltid på lydløs.
Kjære mamma, du er verdens snilleste, men slutt med ryddinga...