Min mest fremtredende lyst...

Ella30

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
...er faktisk ikke matrelatert....

Har en sånn veldig trang til å bade av en eller annen grunn[8D]
Har lyst til å reise i et badeland med masse (varme) bassenger, og bare gå rundt veldig lettkledd og kose meg og slappe av...
Men aller mest har jeg lyst å reise til syden og virkelig dra den helt ut der, virkelig slappe av og ligge i vannet lenge, lenge uten å bli kald!

Heldigvis for meg har vi nå bestilt oss massasjebadekar til en utrolig billig penge (vanlig pris ca 30 000kr, vi får d for 9990kr[:D]) Greit at mamma jobber i Flisekompaniet for å si det sånn[:D] (Selv om akkurat dette tilbudet er et åpningstilbud som gjelder for alle når den nye butikken åpner, men vi hadde jo aldri visst om tilbudet hvis d ikke var for mamma, og dessuten har de kun 6badekar og nå får vi d ene holdt av til oss[:D])
Er klar over at jeg skal være forsiktig med bobler og for varmt vann osv altså, men gleder meg til å bare kunne legge meg ned i det deilige vannet egentlig, trenger ikke bobler en gang[:D]

Aaaah, flere som har det sånn, eller er dette veldig sært?[8D]

har akkuratt det samme som deg der.. elsker å bade uten om men når jeg ser at andre bader på tv-en i varme strøk osv så har jeg lyst å bare hoppe inni tven[8D] Ellers så bada jeg i oppvarma badeseng for 2 helger siden så fikk jo selfølgeligt blærekater da.. tyypiskt!! men kunne godt tenkt meg ett bobblekar selv oppe på badet.. [;)]

Hehe, da er d ikke bare meg[8D]
Kjedelig med blærekatarr da, håper d er over nå i hvert fall[:)]

Jeg å vil bade!! har ikke badekar selv...:( men har e lite badeland i nrheten som jeg prøver å få brukt! et svømmebasseng og et terapibasseng med varme,... det er digg;) og man orker svømme litt for det er jo så lett;) sliter litt med dårlig energi etter kvalmeperioden:p

Back
Topp