Min mann, pingla!

MalinDalin

Forumet er livet
Hahaha. I går lurte jeg gubben og hans kompis til å se paranormal activity. Visste gubben var pinglete og "husredd" når det gjelder sånne ting, men my god, jeg måtte følge han på do og frem til ca 3 besto natten av: "hørte du det?" "hva var det?" og kompisen er ikke noe bedre for han turte ikke å kjøre hjem engang og kræsja på sofaen her med senga til Kira vedsiden av seg. Haha. Fortalte han at hunder reagerer mer enn mennesker på paranormale ting og kunne ikke la være å viske et "pssss, psss, psss" før jeg la meg slik at kira pluttselig hoppet opp og "været" tissa nesten på meg for kompisen hang nesten i gardinen. Og jeg kunne heller ikke dy meg for å stå ved gubbens side av sengen å stirre på han til han våknet i et skrik på morran i dag... Han snakker fortsatt ikke til meg. Men det uttrykket hans da han våknet, so worth it!!!

Åhh, så slem du er! Hadde min samboer gjort sånt mot meg når jeg var redd hadde jeg blitt forbanna. Ordentlig forbanna! :)

Hahahahaha herreguuuuud!!!!!!

Haaaaaaaaahahahahahahahhahahahahahaha jeg hadde drept deg! Minst emoticon

Hadde blitt fornærmet selv, men man må faktisk noen ganger. Hvertfall når "offrene" er to menn men som er sååå store og tøffe i kjeften. Hahaha, litt ondt, men. Og som jeg sa, hva er sansynligheten for at en demon tar intog i meg kvelden vi ser på den filmen. Skal ille ha mensen før om ei uke og de demonene som da dukker opp er skumlere enn noe annet.

Hahahahahaa! Du reddet nesten dagen min!!!!!!

Haha..beklager å skuffe deg men du er ikke sammen med en MANN, han er en gutt..hehe..

Hadde seriøst vurdert å bytte ut mannen min om han var så pysete, er jo han som skal passe på meg og ikke omvendt ;o)

Rebecca85 skrev:
Haha..beklager å skuffe deg men du er ikke sammen med en MANN, han er en gutt..hehe..

Hadde seriøst vurdert å bytte ut mannen min om han var så pysete, er jo han som skal passe på meg og ikke omvendt ;o)

veeeel. Når det gjelder slikt er han ja, en gutt. Han kan ofre og beskytte meg mot ting ham kan fysisk "ta i" om noen var etter meg feks. Han hadde tatt ei kule for meg, men når det gjelder sånne ting så nei. Han er rett og slett redd.

Atter en gang sitter jeg og flirer av innlegget ditt:o) Du er gull værdt snuppa:O)

You are EVIL hehehe!emoticon  Tror kanskje jeg hadde drept deg bittelitt hadde det vært meg som ble utsatt for påfunnet ditt - men ser ham levende for meg vettskremt hihi.
emoticon

Rebecca85 skrev:

Håper du kødder nå. Så en mann er ikke en mann om han har fobier av noe slag eller er lettskremt når det kommer til det overnaturlige? Nei Gud forby at de har følelser og "svakheter" som de andre 50 % av mennesker (dvs si oss kvinner) her på jorden. "La menn være menn, les Vi Menn - *slå seg på brystet og klø seg på ballene + raaaap*" emoticon

fantastisk!
jeg hadde ikke slutta å skremme han på lange tider!

DramaQueen skrev:
hahahahaha jeg døøøøør på meg!!!! emoticonemoticon

Haha... vanvitti morsomt.. lo så tårene trilla..... haha

AnaBanana skrev:
Haaaaaaaaahahahahahahahhahahahahahaha jeg hadde drept deg! Minst emoticon

Back
Topp