Min mann lyver/skjuler ting for meg

• Trådstarter Trådstarter Skuffa
  • Opprettet Opprettet
S

Skuffa

Guest
Før sommeren hadde jeg en periode der jeg koblet ut sosiale medier som facebook. Min mann var da helt avhengig og satt der hele tiden. Så var jeg tilfeldigvis innom facebook og oppdaget at jeg var borte fra vennelisten hans. Jeg spurte hvorfor, men det hadde han ikke peiling på. Ikke la han meg til igjen helder. Så sa han plutselig at han også ville koble seg ut og deaktiverte kontoen sin. Siste tiden har jeg flere ganger lagt merke til detaljer som han kun kunne vist om han var på facebook og spurt han, han har da sagt at "kompisen/kollegaen min viste meg det f.eks" idag røpte han seg på noe igjen. Så jeg søkte han opp på facebook bare for å sjekke å jammen har ikke han åpnet profilen sin igjen og fortsatt ikke lagt meg til som venn enda. Og helder ikke fortalt meg det. Jeg bare hater å finne ut slike ting, og igjen oppleve at han ikke er 100% ærlig med meg. Vi har snakket om det så mange ganger. Nå orker jeg ikke, og vet rett og slett ikke hvordan håndtere dette...

Jøss, spesielt... Hva sier han hvis du spør ham direkte?

Da sier han at han ikke har facebook, fortsatt deaktivert. Har holdt på den, helt til i kveld. for da tok jeg å trykte på legg til som venn, og slik oppdaget han at jeg vet om det. Kom da med en forklaring om hvor lei han er epostadresser og at ting må være knyttet opp til facebook for han måtte aktivere kontoen for å få til spotify. Noe jeg vet han ordnet for en måned siden.. sa også han trykket legg til, men jeg er fortsatt ikke blitt venn med han på facebook...

Hadde forlangt å bli venn. Hadde ikke gitt meg før han hadde godkjent det foran meg med en gang. Så hadde jeg sjekket profilen hans omgående.

Absolutt muffens!
Aner ikke hvor mange samtaler vi har hatt om å være ærlige å danne tillit iløpet av de siste ti årene. For meg så er denne handlingsmåten å så mistillit..
Jeg tror jeg har skjønt at jeg nok aldri vil komme noen vei med det, han er bare sann. å jeg orker ikke å snakke om temaet enda en gang å føle meg såret.
Jeg har rett og slett ingen motivasjon for å jobbe for et godt forhold med mannen min lenger. Føler det er bortkastet energi. Å etter all energien jeg har brukt på å bygge opp et godt ekteskap, så vet jeg at dette temaet eller en slik hendelse dukker opp på nytt. Hva er vitsen da? Jeg har ikke mer å gå på.. å orker ikke kjempe. Hva gjør jeg? føler jeg må ta i bruk en strategisk handling for å sette meg selv i respekt.

er eg den eneste som ikke synes det rart? eg synes det beste med facebook er at min mann ikke liker det, vet ikke heilt om eg ville hatt han der, kanskje eg hadde begrensa tilgang han hadde til min profil. nei har ingeting å skjule men eg vet at hadde han hatt full tilgang hadde eg fått hørt hver dag om hvorfor sa eg det og hvorfor kommenterte eg det osv osv. eg hadde vært ærlige om det for eg vet hvordan han villa ha tatt det, kanskje mannen din ikke vi si det pga du tar det ile opp og må finne en aen unnsylding? bare en ide eg har

er eg den eneste som ikke synes det rart? eg synes det beste med facebook er at min mann ikke liker det, vet ikke heilt om eg ville hatt han der, kanskje eg hadde begrensa tilgang han hadde til min profil. nei har ingeting å skjule men eg vet at hadde han hatt full tilgang hadde eg fått hørt hver dag om hvorfor sa eg det og hvorfor kommenterte eg det osv osv. eg hadde vært ærlige om det for eg vet hvordan han villa ha tatt det, kanskje mannen din ikke vi si det pga du tar det ile opp og må finne en aen unnsylding? bare en ide eg har

Her tenker jeg at det ikke egentlig handler om facebook i seg selv, hun sier jo noe om en generell mistillit dem i mellom, og da skjønner jeg godt at hun reagerer når det (igjen) lyves om småting.

Da sier han at han ikke har facebook, fortsatt deaktivert. Har holdt på den, helt til i kveld. for da tok jeg å trykte på legg til som venn, og slik oppdaget han at jeg vet om det. Kom da med en forklaring om hvor lei han er epostadresser og at ting må være knyttet opp til facebook for han måtte aktivere kontoen for å få til spotify. Noe jeg vet han ordnet for en måned siden.. sa også han trykket legg til, men jeg er fortsatt ikke blitt venn med han på facebook...
han trenger ikke fb for å være på spotify...jeg har ikke fb,men spotify..

Av å til hadde det sikkert Vært greit å ikke hatt hverandre på fb . Skriver jeg noe feil får jeg fort høre d .. har selv vurdert å slette kontoen min. Tid som brukes på FB kunne heller blitt brukt på hverandre. .

Bare å kreve det?

hmm høres veldig spesielt ut ja. kan du ikke spør han hvorfor han ikke ønsker å være venn med deg da ? kanskje han har en god forklaring.

dette lukter SURT. jeg hadde krevd en forklaring eller dratt. Sosiale medier i dag er pokker meg SCARY shit! skal så lite til før man går for langt! :s

høres ut som han skjuler noe å siden han lyver hele tiden frem og tilbake så ligger det nok en god del i det, her burde du få et svar eller gå videre med ditt liv . ingen klarer å være i et forhold over lang lang tid under misstillit og dårlig trivsel pga løgn. snakker av egen erfaring.

Back
Topp