Min mann kjefter på meg

Taranitas øyenstener

Forumet er livet
og han har vel kanskje rett til det. Han blir sint fordi jeg ikke har med meg tlf over alt og at jeg glemmer å sette den på lyd innimellom, så kjefter han fordi jeg ikke har gjort klar bag til meg selv, prinsessa og storebror enda, hehe. Han er nå litt søt også. Men jeg orker ikke stresse med det, storebror kom 2 dager over termin og ser ikke for meg at hun her har det noe mer travelt.

ORIGINAL: bumpien

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

og han har vel kanskje rett til det. Han blir sint fordi jeg ikke har med meg tlf over alt og at jeg glemmer å sette den på lyd innimellom, så kjefter han fordi jeg ikke har gjort klar bag til meg selv, prinsessa og storebror enda, hehe. Han er nå litt søt også. Men jeg orker ikke stresse med det, storebror kom 2 dager over termin og ser ikke for meg at hun her har det noe mer travelt.

Vet du, kjæresten min og jeg hadde en samtale i går. Som gikk ut på at han var veldig spent. Og ikke sånn positivt spent. Han føler seg konstant på hugget, han føler han sover ved siden av en tikkende bombe, han sier han ikke har slappet ordentlig av på 3 uker, og værre skal det jo blir, stakkar kjæresten min!

Jeg synes du skal være snill mot mannen din. Gå å pakk baggen din og lillebrors, også har du på lyd på telefonen.. Om det er det som skal til for at han skal slappe av litt [:)] Vi kan jo bare lytte inni kroppen vår om noe er på vei eller på gang eller hva som helst, det kan ikke guttene..

huffda, tenk om det er sånn min mann også går rundt å tenker/stresser med. Men flott at din kjære forteller deg at han faktisk er litt stresset over det som skal komme. Og ja, jeg burde sikkert ha gjort noe etterhvert, men tar det liksom med knusende ro denne gang. Selvom jeg er enormt spent på hvordan jeg skal forholde meg når alt starter (jeg var innlagt når fødselen til lillegutt startet, så da visste jo de alt som trengtes å vite)

De har d ikke så lett disse mennene våre, deres "oppgave" er jo å ta vare på oss og de har ikke kontroll over situasjonen i den grad vi har, siden vi føler alt på kroppen og slikt.
Synes også du skal gjøre de små tinga for mannen din, såkan han slappe litt mer av.
I går fikk nå jeg beskejd av sambo at jeg får lov å reise hjem i helga, hehe, hanvil helst jeg skal holde meg i byen, han skal selv på julebord på lørdag.

Sjønner mannen din jeg å [;)] Her er baggen og alt klart, men er fryktelig dårlig til og ha med mobilen. Så en dag fikk jeg nabo dama på døra, da hadde mannen prøvd og få tak i meg i flere timer, og var lettere hysterisk, hehe. Men sjønner jo det veldig godt, stakkar mannen min. Kanskje greit og få pakket baggen, er jo ikke farlig om det står klart? ?

Hehe.. Her i huset har det også kommet en del regler hehe!

De er jo litt søte da!

Når jeg begynte å få rier så skulle jeg ikke få lov å ha mobilen på.. for da skulle jeg BARE slappe av..
Baggen har han vært med å pakket selv hehe!
Og jeg måtte skrive ned på en lapp hvem som skulle ha beskjed om fødsel ol.. Sånn at han skulle gjøre det når babyen kom!!
Og ALLE som skal opp å se skulle snakke med han først tihi!!

Synes det er godt at de passer på jeg!

Haha... Må le her jeg sitter. Så artig å høre hvordan mennene deres er [:)]
Jeg fikk beskjed av min å pakke baggen for et par uker siden, så det er gjort.
Min har lagret nummeret til sykehuset på mobilen sin, hvis noe skjer og han sitter opptatt i tlf må jeg ringe å legge på eller sende mld, hvis vi skal på besøk til noen i nærheten av sykehuset så må vi ha med baggene i bilen.

Forrige dagen når vi hadde lagt oss så måtte vi faktisk øve på hva vi skulle gjøre når/hvis vannet går. Haha... Da måtte jeg ringe han og deretter sykehuset. Har på følelsen at han tror babyen kommer ut 5-10 min etter at vannet hat gått!
Søt han er! [:D]

ORIGINAL: csj

Min har lagret nummeret til sykehuset på mobilen sin, hvis noe skjer og han sitter opptatt i tlf må jeg ringe å legge på eller sende mld, hvis vi skal på besøk til noen i nærheten av sykehuset så må vi ha med baggene i bilen.

Forrige dagen når vi hadde lagt oss så måtte vi faktisk øve på hva vi skulle gjøre når/hvis vannet går. Haha... Da måtte jeg ringe han og deretter sykehuset. Har på følelsen at han tror babyen kommer ut 5-10 min etter at vannet hat gått!

hehe, ja de er virkelig søte disse mennene.

Hehe ja de er det [:)] Man kan jo ikke annet enn å le av de.
ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

ORIGINAL: csj

hehe, ja de er virkelig søte disse mennene.

Back
Topp