Min mage 16+3 ul i morra:)

Carro_suss

Glad i forumet
Ja da var det endelig min tur til ul:) de beregner jo at jeg er 10 dager raskere enn jeg selv vet at jeg er:) så i følge dem er jeg jo 18 uker i morra:) så håper virkelig de ser alt de trenger og at dette blir en fin opplevelse for meg som er 1.gangs:) ImageUploadedByBV Forum1365007203.205239.jpg hva trur dere at det blir? Gutt eller jente?:) hvordan ser deres mage ut i dag? Og så lurer jeg på om det er noen andre som har vært på ul mellom uke 16-17 og sett kjønnet?

Så fin mage du har! :-) Leste en blogg her om dagen, hun fikk vite kjønnet i uke 15!

Jeg fikk vite kjønn i uke 15 + 5 :) men det blir gutt, så da er det vel litt mer tydelig.. :) lykke til :) fiiin mage btw :D

Så flott å høre:) blir bare mere å mere spent :)...tusen takk alle sammen :)

Ja, er superspennende :D jeg er også førstegangs, og det var for min del en HELT spesiell opplevelse første ul.. :D kunne ligget der hele dagen tror jeg :P hun legen fortalte at Tom Cruise kjøpte sin egen ul-maskin når han og Katie Holms ventet barn :P

Hei gikk bra, men en sær jm som ikke ville grave å lete ga oss ny time 25.04 om 3 uker:) så ser vi det mye bedre, så eneste vi fikk se er et forster et hjerte, bevegelse og bilder:p samt bekreftelse på at nyrene fungerte:p ååååhh vente 3 uker til....ImageUploadedByBV Forum1365081049.275476.jpg her er i all fall lille nurket vårt:) ikke mye fosterstilling:p her stuper vi kråke rundt i magen:p

Ja, er superspennende :D jeg er også førstegangs, og det var for min del en HELT spesiell opplevelse første ul.. :D kunne ligget der hele dagen tror jeg :P hun legen fortalte at Tom Cruise kjøpte sin egen ul-maskin når han og Katie Holms ventet barn :P
Hadde vært morsomt med en sånn maskin :p var utrolig spennende, kunne også sitti å sett hele dagen:)

Back
Topp