Min lydige Liana :P *video*

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Hehe herlig pie:) Mannens skrekk her er at nasse skal klatre opp på tvbenken og rive ned det hele:D:D

Hehe er du ikke redd for tv-en? :-p
Hun er altså kjempesøt!!!

Hehe hun får egentlig ikke lov å klatre der, og stort sett hører hun når vi sier "gå ned":P
men jeg så hun var litt tullete, så måtte bare filme, og resultatet ble at hun ristet på hode til meg:eek::p:rolleyes:

☆★hilsen meg★☆

Hahaha!!! Så søt da.. Liten luring det der tror jeg. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lille luring-skatten:):rolleyes:

☆★☆Tastedingsen☆★☆

hihihi, så søt hun er!!! :D
Er så morro å høre, for hun babler på en annen dialekt enn Hermine ;) Selv om de lager de samme lydene! :)

Hehe ja hun er en stooor luring! :rolleyes: ikke lett å være alvorlig når hun er i dèt humøret :P

☆★hilsen meg★☆

hihihi, så søt hun er!!! :D
Er så morro å høre, for hun babler på en annen dialekt enn Hermine ;) Selv om de lager de samme lydene! :)

Haha ja det er morsomt å høre at de bruker dialekt og tonefall som oss, men babler på et helt annet "språk" :P

☆★hilsen meg★☆

Haha ja det er morsomt å høre at de bruker dialekt og tonefall som oss, men babler på et helt annet "språk" :p

☆★hilsen meg★☆
Hermine holdt et langt foredrag for onkelen sin idag, men han skjønte ikke bæret av hva hun sa til han :P

Hermine holdt et langt foredrag for onkelen sin idag, men han skjønte ikke bæret av hva hun sa til han :P

Hahah jeg syns det er så morsomt å høre på:D noen ganger høres det ut som om de har sååå mye å fortelle og virker så alvorlig:P og er ekstra stas når vi snakker tilbake:) om det er på norsk eller bebisk :P

☆★hilsen meg★☆

Ho e så søøøøt <3 der ho sett å rest på høve, og ser ut som ho argumenter mot at ho ska gå ned :P Søteste <3

Ho e så søøøøt <3 der ho sett å rest på høve, og ser ut som ho argumenter mot at ho ska gå ned :P Søteste <3

Haha takk :D ja hun ville visst ikke ned med det første :P

☆★hilsen meg★☆

Hehe,så utrolig skjønn!!Hun satt jo veldig greit der,da;-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hehe,så utrolig skjønn!!Hun satt jo veldig greit der,da;-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Haha tror hun er ganske så enig med deg :P takk:D

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp