Min lilles dagbok

Liaff

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Då har eg tatt motet til meg og har laga dagbok. Tenkte å legge ut dei bildene eg har tatt til no og så kjem det vel fleir bilder og oppdateringer etter kvart :)ImageUploadedByBV Forum1412371900.893761.jpgImageUploadedByBV Forum1412371963.508611.jpgImageUploadedByBV Forum1412371978.644874.jpg Eg var ikkje heilt sikker på den første strimletesten så testa på nytt dagen etter med clearblu:p Ultralydbildet er tatt i uke 9 :)
Hørte hjertelyden for førstegang i uke 13 ❤️
 
Last edited:
Juhuu! No er eg sikker på at eg kjente noko som romstrerte rundt nedi magen, rett bakom navelen :D LYKKE❤️
 
På tide med eit magebilde :)
ImageUploadedByBV Forum1412856298.936818.jpg
Ferdig med dagens treningsøkt. Møllegåing i 40 min deretter litt styrke i 10 min. Fornøgd med meg sjøl idag :D så får eg håpe den lille er det og hehe.

Under 13 dager til OUL!! :D
 
I dag fekk eg høre hjertelyden igjen ❤️ 145-147 slag. Heilt fantastisk beroligende!!!
No glede eg meg berre enno meir til OUL om 5 dager og 13 timer :D
 
No har me endeleg funnet eit guttenavn og eit jentenavn som me begge like :) så då vert da spennende å sjå om da er ein gutt eller jente som skjuler seg i magen.. Det er i allefall ein aktiv baby kjenne eg :D
 
No har me endeleg funnet eit guttenavn og eit jentenavn som me begge like :) så då vert da spennende å sjå om da er ein gutt eller jente som skjuler seg i magen.. Det er i allefall ein aktiv baby kjenne eg :D
så kjekt :D tror jeg og sambo aldri blir enig denne gangen :p håper det går lettere når vi får vite kjønnet ;)
 
så kjekt :D tror jeg og sambo aldri blir enig denne gangen :p håper det går lettere når vi får vite kjønnet ;)
Jente navnet har vore klart ganske lenge, men i går fekk vi plutseleg øynene opp for eit guttenavn og som vi begge likte. Godt å ha det klart :D
 
ImageUploadedByBV Forum1413999551.328213.jpg
Ei perfekt lita jente kom til syne på OUL i dag. Ny termin vart 29.03.15 ❤️ Glede meg så sjukt til å møta ho :)
 
I dag er eg utruleg sliten.. Våkna kl halv 4 i natt av ein svak mageknipe. Skjønne ikkje heilt ka det var for no men det ga seg heldigvis etter ein stund. Prøver no å samle sammen energi så eg kjem meg på jobb seinere i dag og så er det jobb i mårra og. Kan ikkje heilt sei at eg glede meg til å jobbe med dette energinivået...
Men eg prøver å tenke positivt. Eg har jo ei nydeleg jente i magen ❤️
 
HAPPY! No har endeleg mannen min fått kjenne på kraft sparka til vesla vår og. Det var eit par tydelege spark mot hånda hans, og eg såg at han lyste når sparka kom ❤️ er så godt å dagleg kjenne at det er liv :)
 
Då har eg funne senga etter ein fin dag.
Våkna av telefonen i dagtidleg og fekk beskjed at psykolog timen var avlyst, det var eigentleg greit for kjendte at eg ikkje hadde så lyst å stå opp. Ut på formiddagen sto eg opp og fekk i meg frukost og starta å bake brød. Dei vart supergode! :D har i tillegg gått meg ein tur på 1 time med god puls! Fornøgd:)
No ligg eg og kjenne at vesla sparker. Så utruleg herleg. I mårra er det time hjå jordmor så håpe då at alt ser bra ut ❤️
 
Ferdig hjå jordmora, og alt var bra. Vesla ligg langt nede foreløpig så var litt vanskeleg å finne hjertelyden. Men den var der ❤️Sjekka for første gang symfyse-findusmålet og, og der ligg eg på den øverste linja innenfor det normale så det var jo bra :)
 
S
Ferdig hjå jordmora, og alt var bra. Vesla ligg langt nede foreløpig så var litt vanskeleg å finne hjertelyden. Men den var der ❤️Sjekka for første gang symfyse-findusmålet og, og der ligg eg på den øverste linja innenfor det normale så det var jo bra :)
så bra da :)
 
ImageUploadedByBV Forum1416428754.466752.jpg
21+6 uker idag.
I dag har eg hatt bra med energi til tross for nok ein dårleg nattesøvn. Har jobba i 5 timer, baka brød og trent! :D
så no er det å nyte siste resten av kvelden, og håpe at denne natten blir ein av dei bedre :)
 
Vis vedlegget 89330
21+6 uker idag.
I dag har eg hatt bra med energi til tross for nok ein dårleg nattesøvn. Har jobba i 5 timer, baka brød og trent! :D
så no er det å nyte siste resten av kvelden, og håpe at denne natten blir ein av dei bedre :)
Så flink du er :) Og for et flott magehus :D
 
Back
Topp