Min lillelam samling

Mammamalene

Blir kjent med forumet
Har helt siden første plagget fra Lillelam kom i hus, blitt hektet. Bestemte meg fort for å begynne samlingen til lille. Er jo så deilige, gode og flotte ullplagg som tåler det uendelige. Koster en del, så greit å kjøpe litt og litt. Synes samlingen er blitt så fin.. Gleder meg sånn til å bruke det på den lille i magen.

DSC_0253.jpg
Tror denne heldressen må bli hjem-reise-settet. Så lekker!

På bloggen kan dere få kode til gratis frakt hos min favoritt butikk som selger mange flotte merker, i tillegg til å kunne handle via klarna. kjøp i dag - betal i februar. Supert det når juletiden kan være nokså dyr, er dere ikke enige ? Jeg har også en super konkurranse gående hvor du kan vinne en super leke til din lille fra flotte Lamaze. Jeg har også delt bilder av det nyoppussede babyrommet. Tipser her inne i håp om å få flere mammalesere som gjerne vil dele tips og triks med meg og bloggen :-) Velkommen skal dere være.

www.malenefossum.com

Så fine! :) Det frister å handle inn både fra Lillelam og Nøstebarn her, men jeg har en mor som strikker iherdig veldig nøytrale og enkle plagg, så jeg ser av den grunn ikke behovet for å kjøpe. (Dessverre :P ) Nydelige klær! :)

Så fine! :) Det frister å handle inn både fra Lillelam og Nøstebarn her, men jeg har en mor som strikker iherdig veldig nøytrale og enkle plagg, så jeg ser av den grunn ikke behovet for å kjøpe. (Dessverre :p ) Nydelige klær! :)

Da er du jo utrolig heldig da, får bare utnytte det :)

Back
Topp