vimsa79 Forumet er livet 27 Apr 2008 #1 iselin sier i sta her at farmor skulle til en hitler[&:] nehei det skal hun nok ikke sier jeg[;)]
vimsa79 Forumet er livet 27 Apr 2008 #3 jupp....blir gøy når si skal komfimeres også det[:D] * slemme mamman*
4 *4barnsmamma* Gift med forumet 27 Apr 2008 #5 He he!! Kan fort bli moro når det er forskjellig de har vansker med å si, må skrive ned slikt å ha til de konfirmeres/gifter seg[;)]
He he!! Kan fort bli moro når det er forskjellig de har vansker med å si, må skrive ned slikt å ha til de konfirmeres/gifter seg[;)]
vimsa79 Forumet er livet 27 Apr 2008 #8 jaja hun skulle for ett år sia leke med playboyane i dusjen[8|][8|][8|][8|] -hææææææææ det skal du ikke sier jeg... -jo di som pappa lekte med når han var liten
jaja hun skulle for ett år sia leke med playboyane i dusjen[8|][8|][8|][8|] -hææææææææ det skal du ikke sier jeg... -jo di som pappa lekte med når han var liten
vimsa79 Forumet er livet 27 Apr 2008 #10 litt tidlig å leke med playboyer vel.... men var jo playmo gubbene da*phu*