Min lille ville persille. <3

:-) Så bra,og fin fint bilde!! Går nok veien dette nå ;-) Prøv å senk skuldrene litt. :-)

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

HERLIG :D

Så herlig :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

:-) Så bra,og fin fint bilde!! Går nok veien dette nå ;-) Prøv å senk skuldrene litt. :-)

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Vanskelig å senke de etter så mange aborter... :( I høst fikk jeg så utrolig sjokk når det ikke lenger var liv i 13 uke at det sitter godt i. Ser heldigvis ut som alt går bra denne gangen da, foreløpig jaffal. Men klarer nok ikke slappe helt av enda. Litt bare. ;)

Det lover ihvertfall bra så langt. :)
Skal du på flere ultralyder før oul?

Åhhh så koselig!!!! Skjønn liten spire! :-)

Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Det lover ihvertfall bra så langt. :)
Skal du på flere ultralyder før oul?

Ja, skal i uke 12 og 13, altså 9 og 14 august. Og så fikk jeg oul i uke 16+4.. Skal ringe å høre om det er gjort en feil og om den bør flyttes. :)

Ja, skal i uke 12 og 13, altså 9 og 14 august. Og så fikk jeg oul i uke 16+4.. Skal ringe å høre om det er gjort en feil og om den bør flyttes. :)

Bra du får god oppfølging. Selv om det ikke var noen tegn på at noe kunne være galt før min andre UL i går, så var jeg vanvittig nervøs, og det er etter å ha opplevd en SA. Forstår veldig godt at det er vanskelig for deg å slappe helt av med det du har opplevd, men alt ser veldig positivt ut så langt ihvertfall )

Back
Topp