Min lille, tøffe Leah!! :)

barehege

Forumet er livet
Hei! Da er jeg bare nødt til å skryte litt av den beintøffe jenta vår!! I dag har vi vært oppover til tr.heim for å skifte gips igjen.. hennes 3. gips, 2 uker gammel. Det har gått så bra hver gang! Litt mere gråt i dag, men ikke så masse heller.. Ortopeden bøyer og tøyer endel på føttene, så det skulle jo bare mangle om det ikke ble litt gråt! Men er så utrolig flink asså!! Og det er store forbedringer allerede! Men må muligens kutte akilles-sena om et par uker, for å få beina helt på plass.. Syns det egentlig hørtes litt fælt ut, men den gror fort, og beina blir helt bra!! Og det er jo det som er det viktigste!!! (for dere som ikke vet, er Leah født med klumpføtter.. )
Vi fikk også veie henne i dag (uten gips) Så fra fødselsvekta på 3030 g hadde hun gått opp til 3515g i dag!! [:)]

Men det som er HELT SYKT!!! Ho er så vanvittig sterk!! Løfta hodet rett etter at ho kom ut! Og nå på lørdag, kun 12 dager gammel, la jeg ho litt på magen.. Og vet dere hva?!?! Ho rulla seg rundt til ryggen!! Har lagt ho på magen flere ganger, men ho ruller seg rundt etterhvert.. hehe.. Er ikke det helt utrolig sprøtt, da? Er bare redd ho skal klare å rulle over andre veien også.. spenner seg så skikkelig! Så vi må nok holde godt øye med denne dama gitt.. [&:][;)][:D]

Og noen skrytebilder, da.. (ett nå.. kommer flere.. men imageshack bare klikker for meg.. [&:])

oida, litt av en tøff jente du har! [:)]
håper hun snart blir helt fin i beina igjen!!

huffda, stakkars de små når de må igjennom alt sånt...
Det er jammen bra at de er flinke i dag og kan ordne sånne ting også!!!

Tøff lite jenta. Håper alt er helt bra snart. Hun er bare såå søt[:)]

Gud,for ei tøff jente du har!! Men det er jo du og,Hege. Så skulle vel bare mangle at ikke Leah er like tøff[;)]

Håper dere snart orker en tur innom oss,når dere er i Trondheim... GLeder oss veldig til å få treffe dere!!

KJempe nydelig er vesla deres!!!

Gleder meg til å treffe dere også! Neste gang vi skal til tr.heim, onsdag, skl storesøstra mi være med og skal vel en tur innom IKEA.. Men kanskje gangen etter at jeg kjører alene med Leah og kan treffes..? [:)]

ORIGINAL: barehege

Gleder meg til å treffe dere også! Neste gang vi skal til tr.heim, onsdag, skl storesøstra mi være med og skal vel en tur innom IKEA.. Men kanskje gangen etter at jeg kjører alene med Leah og kan treffes..? [:)]

bare send meg en melding,så finner vi på noe gøy!!!

Du har all grunn til å være stolt av den sterke og flinke jenta di! [:D] Skjønn er hun også!

De, små rosa strikkesokkene er bare helt herlige!

Knalltøff, liten jente du har, og kjempeskjønn, ikke minst! Ukene flyr jo nå, og før du vet ordet av er dere ferdige meg hele gipsinga!

Back
Topp