Min lille skatt! (med bilde) Oppdatert 14.02, kl. 17.09

Camomille

Gift med forumet
.. er så innmari syk stakkars.. Har fått påvist RS-virus, og ble akutt mye dårligere i går.. Fikk pustestans, og ble blå tre ganger i går ettermiddag/kveld. Blitt lagt på cpap, som hjelper han med å puste. Blir nok her en stund enda. oppdaterer siden.

Har tatt lillemann av cpap'en nå. Han er en modig liten kar med et "himla godt lynne" ifølge doktoren[:D]
Akkurat nå ligger han og hviler litt mellom inhalasjonene. Får racemisk adrenalin og saltvann hver time. Og har nå begynt å ta til seg pupp igjen! Innmari glad for det. Slitsomme netter, men har fått sovet hele fire timer i natt, i motsetning til halvannen-to timer, de to forgående nettene, så er som ett nytt menneske[:)] Merker jeg blir litt tussete av å gå rundt på dette 10 kvadratmeter store rommet, fyllt til randen av alskens dubbeditter og senger, hele dagen og hele natta. Er på isolat, og savner virkelig å kunne ta skatten min med meg ut, bare i gangen eller i vogna.. [:-] men men. Må bli frisk først. Så nå sitter vi her og nyter det nydelige været gjennom vinduet på rommet...

Ellers har jeg hatt meg en tur og to nede i kafe'n for å se noen andre mennesker, enn de gulkledde med hansker og munnbind. Får jo rene påskestemningen her inne. Mangler bare snø, kakao og kvikk lunsjen, så er vi der[8D] 

Oppdaterer med bilder senere om noen skulle være interessert... Må stelle litt med lillegutt nå, synker så i O2-metning her...

Jeg tenker også masse på dere. Kjenner ei bitte lita jente som har vært igjennom det samme hun kjempa veldig og det var tøft[:(]. Hun blei bra igjen. Håper lille gutten din blir bra igjenn fort mange mange klemmer fra meg og Casper.

Jeg får tårer i øynene å lese dette. Vet hvordan du har det det er så tøft å se sitt eget barn kjemper!!! Sender masse trøste klemmer til dere, stå på patrick cebastian

Uff, skjønner deg godt. Selv om det vi var igjennom ikke var så alvorlig som dette så veet jeg hvordan du har det[:(] Ikke noe moro når de små slutter å puste eller generelt er syk. Man blir så maktesløs på en måte... Ønsker deg/dere masse lykke til og håpre at lillegutt snart blir frisk!

Masse masse god bedring til skatten din, og mange varme tanker til mamma, håper han snart blir bra så du får han med ut av isolat!! Mange klemmer til dere begge.

ORIGINAL: **Tonje**

Masse masse god bedring til skatten din, og mange varme tanker til mamma, håper han snart blir bra så du får han med ut av isolat!! Mange klemmer til dere begge.

stakkars lille patrick[:(] ..ikke noe gøy og sitte og se på at lille gullet ditt er syk og du kan ikke gjøre noe for at han skal bli bedre.[&o] håper han blir frisk snart. mange gode klemmer til dere begge

ORIGINAL: Hilde_81

Huff så trist å høre, har tenkt mye på dere[&o][&o] 
Masse god bedring til lille Patrick og en god klem til mammaen...... Håper han blir raskt bedre[:)]

Uff, skjønner du kjeder deg. Men godt å høre at lille prinsen din er på bedringens vei!! Er så ekle de sengene de har på barneavd..ser ut som de er fra krigen.., men, men!

Lykke til vidre, masse gode klemmer fra Philip Leander og meg

huff stakkars lille go gutten da. håper han snart blir bedre.

klemmer til dere

Huff.... dakar liten[:(] Håper han blir bedre snart da.
God bedring.
Go klemm

stakars lille tapre gutten, og mammaen også. sener en klem

Stakkars lillemann[:(], men det er bra han er på bedringens vei og av cpapen. Skjønner du kjeder deg, var på isolat med tvillingene i en hel uke før jul. Det var lange dager. Du må få litt avlastning noen ganger hver dag, slik at du får deg litt luft hver dag. Ellers vil du bli sprø til slutt - i allfall gjore jeg det. ¤Lykke til, tenker på dere[:)]

Sender dere masse varme tanker, og håper at han raskt blir bedre. Må være tøft å se sin vesle gutt så syk[:(] 

ORIGINAL: Hilde_81

Huff så trist å høre, har tenkt mye på dere[&o][&o] 
Masse god bedring til lille Patrick og en god klem til mammaen...... Håper han blir raskt bedre[:)]

sign! sender en stor klem til dere begge![:)]

nest siste fødte jenta mi fikk luftveisinfeksjon i lungene da hun var 1år, 42 i feber, og rota virus. Skal si det var tøffe greier ja!! Vet hvordan du har det det er så vondt å se sitt eget barn med masse slanger og nåler, på med innhalasjon.... Huff det er så trist. kjempe godt å høre at lille gutten din begynner å bli bedre, masse lykke til og god bedring[:)] 

hey jenter!!!
Takk for alle hilsener! Lillegutt er en liten tøffing vettu, og kommer seg stadig.
Setter pris på alle tanker, klemmer  og gode ord, for er tøft å se barnet sitt slikt.

clemz

Back
Topp