Min lille Mai Krølle!!!!

Tomt Magehus :(

Nysjerrig på mitt første svangerskap!!!
Vil føre dagbok under min første graviditet!!!
På morgenen i dag var det første gang jeg tok en test og den viste positivt!!!!!
Det bildet har satt seg på netthinnen for hele dagen!!!
Jeg kjenner bare en rolig følelse... og er glad og spent...
10514519_10204679756455281_461490159013622450_n.jpg

Nå skal jeg bli KrølleMamma i Mai ❤️
Pappaen deler også mine følelser

Herlig September-dag!!!! Wiiiiiii!!!!
 
Last edited:
.... Ikke store forandringene enda..... men trøtt, :scared007tisser OFTE og litt murring i magen.... ellers ganske grei
 
ImageUploadedByBV Forum1410616185.105007.jpg
Første baby klærne jeg har kjøpt!!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
.... hm.... litt blod i utfloden... er det farlig???? Noen der ute som har erfaring...
 
... også blør jeg litt i dag igjen... ble litt urolig av det jeg :(
 
Detta trenger ikke være farlig, så lenge du ikke blør mye og har vondt. Er helt vanlig å blø litt, mange som gjør det. Bare følg litt med på det, og hvis du ikke klarer å legge fra dg bekymringene og vonde tanker så ringer du lege/jordmor! :) Lykke til!

Sniker fra Februar15-forumet :)
 
Detta trenger ikke være farlig, så lenge du ikke blør mye og har vondt. Er helt vanlig å blø litt, mange som gjør det. Bare følg litt med på det, og hvis du ikke klarer å legge fra dg bekymringene og vonde tanker så ringer du lege/jordmor! :) Lykke til!

Sniker fra Februar15-forumet :)

åhhh... tusen takk!!!!
Jeg har ikke vondt... og det var ikke mye blod....
 
Fortsatt gravid... etter graviditetstesten å dømme ... fortet meg til sverige å kjøpte en
Så da er jeg vel trygg?!?!??

Håper det
 
Neineinei... Leste inne på mai at det ikke gikk veien denne gangen.. Det var fryktelig leit å lese. Tenker på deg masse, sku ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg.. :(
 
Back
Topp