min lille knottelott (ang legging)

lilleknøttene

Glad i forumet
har vært supersutrete på kveldene og jeg skjønte jo ikke hva det var for noe for han hadde ikke luft i magen heller. Så jeg bysset og bar og styrte på.

SÅ tok jeg hintet han ville jo bare legge seg[;)]. Har begynt å legge han i senga i 8 tiden og han sovner[:)][:)]

JØSS, og herregud for en treig mor han har hehe[&:]

Hehe, sånn har det blitt her også. Og jeg som trodde jeg måtte stresse med å få rutine på leggingen, men siste uka har han plutselig trengt å legge seg i 7-8 tida... Håper det varer!

Satt å diskuterte dette med sambo i dag... ER det tilig å ta natta kl 19-20.. Med førstemann så var det natta kl 23 når han var 3 mnd... Kan ikke fatte at hun vil såve så mye. er jo nesten ikke våken. Så nå er jeg spent på om hun får en våkenperiode i natt..

Her har mini sover snart en time... Men vet ikke om det holder da... Badet med pappa i 6 tiden, fikk mat og koste litt, så litt mat igjen så sovnet han i vogga si... Spennende hvordan det blir mot natten nå for dette er første kvelden.
Men storebroe hadde vi tidlig leggerutiner, men da hadde vi bare en egt, nå er sovrommet nede og det er liksom litt "værre" nå når han er så liten... er jo ikke mer 5 uker (blir det på fredag...)

Back
Topp