Min lille dagbok

Angel89

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Junilykke 2020 ♡
Jeg våknet opp i går, jeg var uggen og hadde dårlig matlyst og er stuup trøtt..
Siden jeg ikke hatt noe særlig mens etter forrige fødsel i Nov. 18 så var jeg litt usikker på om det er høsten som gjør meg så trøtt, eller fordi jeg har altfor mye som skjer i livet mitt akkurat nå. Så det falt liksom ikke naturlig at jeg var gravid, sånn med det samme.
Men etter en dag på skolebenken, så begynte jeg å undre på om det er noe annet som feiler meg...
received_1351781901664267.jpeg
Der satt jeg med pluss tegnet i hånda, og det dukket opp milioner av Sp.mål.
Når kunne dette ha skjedd? :rolleyes:
Hvor langt er jeg på vei? :rolleyes:
Hvordan skal jeg klare livet som 3.småbarnsmor... Osv.
I dag har jeg vært hos legen og jeg har fått henvisning til TUL...
Spennende dager i vente ;)

30.10
I dag kaster jeg opp på jobb, skulle ønske jeg kunne være hjemme. Minste turboen hjemme har vært våken nesten hele natta. Så i dag er en dårlig dag.
25.11.
Det har gått en mnd snart siden sist jeg skrev. Kvalmen er ikke så fryktelig intens lenger, men har ingen matlyst og det gjør meg kvalm. Jeg tar det veldig rolig og det hjelper. Kvalmen kommer i bølger, og på det værste er jeg redd det kommer opp, men klarer å holde det stabilt. Vi har hatt omgangssyke i hus, det har vært tøft men mamma insikt gjorde slik at jeg brettet opp armene og tok i ett tak. Sønnen min på 9 sov ikke stort den værste natta. Stakkars liten. Mamma hjertet blør:Heartpink godt alt er over.
Samboeren min står på å pusser opp huset på egenhånd, leverer frøken snupp på 1 i barnehagen og tar all hoved omsorg. Jeg er så takknemlig for å ha han i livet mitt :Heartpink
I morgen blir det ny legetime, mest sannsynlig ny sykemelding. Jeg holder på å bli sprø av å gå hjemme, men har lastet ned noen spill for å få tankene og tiden til å gå.
Håper dette svangerskapet går fortere snart.
Jeg har forøvrig vært på tidlig UL og der var det en liten bønne med bankende hjerte. Helt utrolig :Heartpink i dag er jeg 9+5.
 

Vedlegg

  • received_1260094460829233.jpeg
    received_1260094460829233.jpeg
    15,5 KB · Visninger: 2
Last edited:
Back
Topp