Min laaaaaaaaaaaaange og dag.....

tigergirl

Forumet er livet
Hei er helt sørgmodig her jeg sitter og ikke minst utslitt, føler med som verden uhel fulg.

Her er historien:

Katten min skulle inn til vætriner sjekk kl 16, han skulle få vaksine og mine sviger foreldre skal passe han fra lørdag til lørdag fordi vi reiser til syden:)
Men jeg parkerte nede hos vætreineren og tok ut katteburet, skulle sette det ned for å lukke døren ,men da klapp jeg litt på håndtaket slik at det falt i bakken, og dermed åpnet det seg, og en forskremt katt sprang først under en bil, jeg fikk panikk men prøvde rolig å puse , men så at katten ikke enset meg, og den la på sprang mot fjellet, løp rett ut i rundtkjøring, og jeg etter fikk stoppet all trafikk slik at han kom seg over, så at han klatrer opp i fjellet, og jeg for etter . Pusset og så han hele tiden, men når jeg nærmet meg så spratt han vekk, fikk nesten tak i han en gang, men ikke godt nok, han sprang lengre og lengre opp i fjellet, fikk øye på han på en klippe, men jeg kunne ikke rekke han. Så plutselig hopper han bare ned og fortsetter lengre inn i fjellet, tilslutt måtte jeg gi opp fordi for det første ingen stier, jeg var kliss våt og steiner var veldig glatte. Kom meg ned fra fjellet etter en time.
Totalt utslitt, jeg tror jeg aldri har løpt så fort klatrer opp i fjellet, hadde noen hop på 2 meter rett ned, det er et veldig bratt feil.

Det som er bra, er at vi ser på fjellet og katten skla kunne høre oss når vi roper, vi bor ca 5-600 meter unna. Så i kveld har vi pusset på skift og skal snart ut en tur og rope, må bare vente til trafikken er roet seg ned. 3 min unna m bil.

Så i natt blir det ikke soving, håper alt jeg kan at han skal være kommet tilbake innen lørdag, men han er chipet, og en gang vil nok han bli så sulten at han tar kontakt med mennesker , men syden turen får en liten demper.

Håper alle her inne kan be for min Timmy si at han må finne veien hjem.

Hilsen ulykkelsefuglen tigergirl

Ny oppdatering :):):):):
Timmy er hjemme igjen, jeg gikk en tur og ropte opp langs fjellet, er lite trafikk så da er det lett å høre han, han satt på en liten klippe og mjauet og mjauet, jeg hadde med mat og en lekekost, snakket helt rolig til han, han kom ned og jeg lot han hilse på hånden min mens jeg snakket, han kom nærmer og begynte å spise, så strøk jeg han forsiktig på ryggen, og så tok jeg et godt tak i han, før jeg tok han ringte jeg til min mann og ba han sette seg i bilen. jeg gikk min mann i møte holdt skikkelig godt tak, min mann kom og jeg satt meg inni bilen, inni bilen hold jeg han i fanget og han gjorde ingen motstand, kom hjem og bar han in i stuen, han var kjempe glad, og nå spiser han fisk"

ÅÅÅ endelig blir det kjekt å reise til syden på lørdag ..... .

Godt at denne historien endte godt[:)] Da kan dere dra til syden med et lettet hjerte[:D] God tur

ORIGINAL: snoopy81

Godt at denne historien endte godt[:)] Da kan dere dra til syden med et lettet hjerte[:D] God tur

Som katteeier selv ble jeg veldig rørt av denne historien. Utrolig deilig følelse når de kommer hjem igjen! Nyt ferien[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Godt han er hjemme igjen[:)][:)][:)]

[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Godt han er hjemme igjen[:)][:)][:)]

Signerer de andre her.. [:D]

Godt det enda godt! Nyt sydenferien! God tur! [:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Godt det enda godt! Nyt sydenferien! God tur! [:)]

så bra at pus kom hjem[:D][:D][:D]dere må ha en kjempe fine ferie[:D][:D][:D]

tusen takk alle herlige jenter her inne:):)

Skal i dusjen nå, nå er alt ferdig pakket :) Gleder meg til syden skal bli deilig å bare slappe av og ikke være avhengig av tid!!!

Mange klemmer fra meg, og lykke til med alt dere skal den kommende uken:)

bye bye bye

Back
Topp