Min kryptonitt om morgenen...

hissigproppen

Gift med forumet
Jeg sliter sånn med å våkne om morningene. Jeg har på to klokker på mobilen, og en vekkerklokke med lys som skal være "soloppgang".
Men når lillemor kommer krypende inn ti minutter før klokka ringer, da slutter jeg å virke! Når hun kryper inntil meg i armkroken etter å ha hatt en vond drøm (som hun sa i dag tidlig), da kan alarmen ringe to ganger hvert tiende minutt + den andre alarmen. Kroppen min virker ikke, før den etter en time halvannen får panikk :-/.

Som oftest har jeg klokka på 4.30, men sjelden jeg kommer meg ut av senga før 6, og da blir det nesten alltid stress og kaos.
Lille, altfor gode kryptonitt-klumpen min.

Må du egentlig stå opp 4.30? :O;O Hvorfor? :O

MiniBolle2012 skrev:
Må du egentlig stå opp 4.30? :O;O Hvorfor? :O

Når jeg skal vaske håret så bør jeg det (om jeg skal se litt ålreit ut da) pluss at jeg er treg om morgenen :-/

Skal aldri, aldri klaga over at eg må opp tidleg om morgonane lenger! Må opp halv 6 om eg skal nå å dusja og lufta hundar - neste gong eg slit skal eg tenka på deg!

Hujedamei! Da er det jo ikke morgen....det er jo fortsatt NATT c",).  Ikke rart du sliter. Jeg sliter med å komme meg opp 6.15:))

I dag ble det litt over 6, vaska håret, måtte stresse som en gal for å rekke å levere snuppa og rekke banen til jobb.

Ahhhh, skulle bare ha henne i armkroken i 15 min... Eller 1 time 15 min..

Hun er så gooooood!

hehe, høres super koselig ut!
kor gammel er ho?

Mi lille jente liker også å ligge inntill meg:) men ikkje så masse lenger enn 15 min.. d begynner ho å herje!

også må eg legge til at eg virkelig ikkje skjønner at du orker å stå opp så tidlig for å fikse deg :) eg dusjer om kvelden og putter håret i en strikk om morningen. tar ca 5 sekund! hehe Men i min jobb trenger eg ikkje se respektabel ut heller da...
ka du jobber med da?

Hun er 3,5 år. Så er skikkelig kosestund, hehe.
Jeg jobber på kontor, men møter ingen "utenfra". Men jeg klarer ikke våkne om jeg ikke dusjer når jeg står opp.. Men før var ALLTID dusjen på 20-40 minutter, selv om jeg bare vasket kroppen... Men nå går det med 10 min.
Men om jeg vasker håret om kvelden så hjelper det ikke å ha strikk i. Skillen og vervene lever sitt eget liv. Men jo lenger hår jeg klarer å spare, jo bedre blir det. Da kan jeg slenge det i en flette.

Lurer på hva som skjedde med meg, for på videregående (da jeg fortsatt hadde gammeldags vekkerklokke) våknet jeg av det klikket som kommer når viserne treffer innstillingen før det begynner å ringe.

Uff, det var tidlig om morgenen ja!

Skikkelig koselig med de små inn i senga på morgenen ja, da ligger jeg ofte et kvarter ekstra også :)

Synes det er helt forferdelig å stå opp klokka 6 jeg, som er det absolutt tidligste jeg må opp! Jobber 4 forskjellige vakter så det er heldigvis ikke hver dag.....

Bruker 20 min på og ordne meg og 10 på å ordne Snuppa, så vi trenger ikke så mye tid :)

Du er flinke hvis du klarer å stå opp så tidlig!! Ettersom det fremdeles er natt, og etter min mening "ikke meningen at noen bør stå opp så tidlig", så forstår eg veldig godt at du sliter med å komme deg ut av sengen, ingenting er bedre enn å slappe heilt av eller en god natts søvn når en er sliten:-)

Back
Topp