min krig mot kiloene

Onsdag 6 april 2022

Nå er jeg på sporet igjen gjikk litt mye i godteri etter coronan gjikk opp til 116 kg men nå er jeg tilbake igjen på 113.3 kg. Har fått bekken låsning så det blir ikke noen turer så ofte som jeg ønsker men jeg holder meg i jobb da så får trimmen der og også går litt i skogen og rundt huset hjemme med hundene løse siden de drar så i bandet.

Mål

Midje: 112 cm
Hofte: 131cm
Lår: 68 cm
Hals: 37 cm
Arm: 40 cm
-----------------------
Totalt: 388 cm
 
Torsdag 14 april 2022

Gjikk visst på en smell igjen med påska gjikk opp til 115 kg igjen er nok bare vann vekt håper jeg på. Så det blir full skjerping etter påske med keto kosthold og periodisk faste. Håper å komme under 100 tallet snart er så lei av å være tykk og trøtt hele tiden gjorde ikke noe betre av at jeg fikk den bekken låsningen. Men den er på bedringens vei den også så da blir det full fokus på trening også
 
23 oktober 2022

Da er jeg her igjen etter sommer ferie så må jeg starte på nytt igjen er så lei men samtidig så klarer jeg aldri å lære av mine feil. Det er for mye godsaker og is og ferie turer med bo bilen der jeg forbinder kos med mat, mannen min gjør akkurat det samme, så da blir det dobbelt så vanskelig. Men nå er bobilen parkert for vinteren og jeg er på krigs stien igjen. Ryggen er også helt bra så da håper jeg det skal gå nedover igjen.

Forje onsdag så begynte jeg på svimlende 129.4 kg helt utrolig jeg er en mester på jojo vekt det er helt sikkert. Men i dag veide jeg 126,8 så jeg er på full fart nedover mye vann vekt siden jeg har kuttet ut hvetemel igjen
Siden jeg vet godt at kroppen min ikke tåler det blir veldig trøtt og oppblåst. Så da starter det igjen min krig mot kiloene action.
 
Back
Topp