FrøkenM Forumet er livet 8 Des 2006 #1 Her er den første klokka jeg har scrappa..Bare si rett ut hva dere synes [:D]
FrøkenM Forumet er livet 8 Des 2006 #4 ORIGINAL: KaroJeg synes den var kjempe fin![:D]Hvilket alfabet har du brukt? Hmm ja si det du..hehe...Bestilte de på scrapping.no for en stund siden. Husker jammen meg ikke hva det heter jeg [:)]
ORIGINAL: KaroJeg synes den var kjempe fin![:D]Hvilket alfabet har du brukt? Hmm ja si det du..hehe...Bestilte de på scrapping.no for en stund siden. Husker jammen meg ikke hva det heter jeg [:)]
FrøkenM Forumet er livet 8 Des 2006 #5 ORIGINAL: Lady m/ BabyKjempeflott[;)] Jeg liker det "enkelt", så at du holdt deg til svart og rosa falt virkelig i smka hos meg! Tusen takk alle sammen..Ja jeg liker det veldig enkelt selv jeg...Ikke alt for mye dill dall..da blir det lett litt rotete synes jeg [:)]
ORIGINAL: Lady m/ BabyKjempeflott[;)] Jeg liker det "enkelt", så at du holdt deg til svart og rosa falt virkelig i smka hos meg! Tusen takk alle sammen..Ja jeg liker det veldig enkelt selv jeg...Ikke alt for mye dill dall..da blir det lett litt rotete synes jeg [:)]