Min kjipe dag:( *Oppdatert*

kosermeg

Forelsket i forumet
Det begynte kl.12.15. Jeg var på do for å tisse. Jeg ser blod på papiret, snur meg og ser blod i do, herregud tenker jeg. Jeg er jo 13 uker i dag, dette skal jo ikke skje.
Fikk time på legevakten kl.13.45. det er selfølgelig litt venting, men jeg fikk lov til å ligge på en seng å vente på legen.
Jeg er så heldig å ha broren min i huset ved siden av meg, så svigerinna mi kjører meg. Mamma og Pappa er selfølgelig på hytta, det eneste stedet i Norge uten dekning. og kjæresten min er på jobb. Svigermor som også bor i nærheten møtte oss på legevakten.
Kjæresten min rakk og komme akkurat da legen kom inn til meg.
Dum som jeg er, var jeg ikke hysterisk i det hele tatt og ingen tårer. Så jeg må vente til i morgen kl.10 for å ta ultralyd på sykehuset. 
Legen ringte sykehuset og siden jeg bare hadde litt vondt og litt blødning må jeg vente.

Så nå ligger jeg i sofaen, fikk ikke lov av legen og gjøre noe annet enn å ligge, mens kjæresten er slave for dagen. Jeg har ikke noe mindre blødning og ikke noe mindre smerter. Dette er tortur, bare ligge å vente til i morgen fordi det er søndag i dag.

Jeg vet det har skjedd lignende med noen av dere her uten at det er spontanabort, hvordan var det med blødning og smerter hos dere??

Oppdaterer i morgen

Satt på A-hus i 2 timer og 40 min før vi kom inn. var inne i 5 min også rett ut igjen.
 men det var akkurat lenge nok til at jeg fikk vite at alt var bra og fikk se h*n sprelle:)
Er sliten og lykkelig

Takker for alle hyggelig svar:)

Huff! Hørtes ikke noe morro ut å vente så lenge.De burde sendt deg med en gang spør du meg.
Jeg hadde ei stor blødning i uke 13 i forrige svangerskap. Da var det sånn att det rann friskt blod nedover låra og i do. De vet ikke sikkert hva det var, men mest sannsynlig var det morkaka som lå langt nede som gjorde det. Fikk ultralyd 2 dager senere og alt var bra :)
Husker ikke om jeg hadde vondt.
Krysser fingrene for att det er noe ufarlig og att alt er bra med babyen din.
Stor kelm sendes til deg.

off det høres ikke godt ud, jeg hadde noe lignende med nr 1..( viste ikke at jeg var gravid pga pcos) og hadde noe jeg trodde var mensen 3 eller 4 ganger( blødninger som varte i 3-4 dager) men det var ikke noe bekymrings verdig, men hadde jeg vist jeg var gravid hadde jeg fått PANIKK.. så jeg håper dette er det samme som jeg hadde og at det ikke er noe mer enn sprukket blodkar.. Krysser fingrene for deg emoticon

Krysser fingerene for deg!!

Jeg har hatt et par omganger med brunt blod.
Kom om natten den ene gangen, og så neste morgen. Fikk komme til legevakta og fikk høre hjertet. (Hele historien ligger i dagboka mi her på forumet om du vil ha mer detaljer)
Hadde ikke vondt, så vakthavende gyn sa jeg skulle bare ta det kuli, og ringe på hvis det blødde mer eller ble vondt. Noe det ikke har.
Har så å si stoppet opp nå, og er bare litt brunt slim innimellom.
Kjenner litt ubehag i livmor området, men regner med dette er ligamentsmerter og litt at jeg er forstoppet >.<
Slapp av du, og nyt at kjæresten gjør det du vil ;)
Det går så bra til slutt skal du se. Mangen som har blødninger og så føder fine sunne barn til slutt =)

uff! Så utrolig ekkelt! 
Håper på det beste for deg imorgen!! :) 

Huff :'( Forstår godt bekymringen din! Håper dette er ufarlig. Krysser fingrene for deg og sender deg en god klem <3>

ps, jeg hadde mens lignende ubehag samtidig. SA er direkte vondt og du vil da blø ner og ner.
 Håper du får såve i natt og at alt er bra på kontrollen i morgen!

Tenker på deg og krysser fingrene for deg.
Håper alt er bra.

hei! åh så god nyhet da! alt alt var bra med den lille :) veldig kjedelig å oppleve sånt noe, men bra du fikk UL nokså rakst da, selv om det var lenge ventetid på sykehuset! men de minuttene ble jo vert det til slutt ;)

ble veldig glad på dine veine

Så godt att alt var bra :)

Back
Topp