Min kjæreste...

Apeloffen

Forumet er livet
...er bare best!! Han fikk julegave fra jobben i dag..gavekort på 500kr på ett velværesenter.. og den fikk jeg![:)] Jeg har i mnge år vært plaget med vond/sive nakke og skuldre.. Lovet meg selv at etter fødselen så skulle jeg unne meg massasje.. Men når vi har så dårlig råd som vi har,så tar jeg meg nesten ikke råd til noen ting... Så dette var den fineste og beste gavem jeg kunne fått..ble så glad at tårene bare trillet og trillet..
Jeg er så glad i kjæresten min!!!![:D]

Det var snilt av han,ja [:D][:D] Kos deg på velværesenter [:D]

Det hørtes utrolig digg ut!!!!!!!!!!!!!!!!!![;)][;)]Det var gutten sin det tenker jeg!!

Han var vel søt da. Tror nok at samboeren min hadde gjort det sammen. Håper jeg i allefall[:)]

å snillt av han da, tegn på at han setter stor pris på deg det. Du fortjener det sikkert også[:D][:D][:D]

m, var det han sa:vet å sette pris på det jeg har..[:)] Go`gutten min!![:D]

Det var utrolig snilt av han. Jeg hadde blitt veldig glad hvis mannen min hadde gjort det, og jeg hadde blitt rasende hvis han ikke hadde gjort det![:D]

for en snill sambo da[:D]
*misunnelig*
jeg vil også ha massasje...

ja jeg gleder meg skikkelig! Passet meg utmerket nå som jeg har ett irriterende vondt kjink i nakken..[:'(] Skal bli godt å få det bort..[:)]

herleg...er så godt når de gjer slike ting!!!

Det var jo veldig søtt av han da!! Heldiggris!

Så snille han er [:D]

Ååååå....så deili da.... har prøvd det en gang, og det er helt utrolig behagelig. Men ikke legg for store planer etterpå, for du blir utrolig trøtt og sløw! Dra heller rett hjem og ta en deili middagshvil.... ahhhh, ble litt missunnelig nå ja! [:D]

Å for en snill kjæreste du har, så koselig gjort av han[:)]

Tror egentlig min ville gjort det samme[:D]

Så snill han er!
Tror faktisk min også ville ha gitt det til meg [:)]

så koselig da[:)]
tror kansje jeg oxo hadde fått det av min shæreste[;)]

Det var jo kjempekoselig gjort... Kos deg masse du..

Back
Topp