.... Liker ikke og ligge ut i bilen om natten når det er -20grader!
Makan...
Vi må frakte vogna som Kristoffer skal ligge i i BHG frem og tilbake hver dag; da de ikke har vognskur i bhg hans (ufint, men slik er det desverre).
Så når jeg skulle sette sammen vogna i mårrest (har understellet i bagasjerommet, og overdelen i baksetet) hørte jeg bare en høy knekk/brekk/knas lyd. Hørtes IKKE bra ut! Og det var det ikke heller...[:(]
Traff ikke 100% på sporet for festet hvor over- og understellet festes, og hele høyre festet var knust! Hang bare i en vaier...[:-] Shit!
Dette festet, hvis noen ikke skjønner hva jeg snakker om....:

Heldigvis hadde bhg ei ekstravogn som Kristoffer kunne låne, uaktuelt at han skulle ligge i Simo'n sin NÅ ihvertfall!
Så for meg DEN dyre utgiften nå, i værste fall innkjøp av ny vogn.
Så rushet til Barnas Hus som akkurat hadde åpnet.
Heldigvis var reperatøren deres på jobb, og ledig for oppdrag.
Og han ordnet opp!
Hadde slike vogn-fester på lager, så bytta den ut på flekken!
Og skulle ha svimlende 100kr for operasjonen.
Snille mannen!
*Letta hormonell Rosica*
[:D][:D][:D]
Makan...
Vi må frakte vogna som Kristoffer skal ligge i i BHG frem og tilbake hver dag; da de ikke har vognskur i bhg hans (ufint, men slik er det desverre).
Så når jeg skulle sette sammen vogna i mårrest (har understellet i bagasjerommet, og overdelen i baksetet) hørte jeg bare en høy knekk/brekk/knas lyd. Hørtes IKKE bra ut! Og det var det ikke heller...[:(]
Traff ikke 100% på sporet for festet hvor over- og understellet festes, og hele høyre festet var knust! Hang bare i en vaier...[:-] Shit!
Dette festet, hvis noen ikke skjønner hva jeg snakker om....:

Heldigvis hadde bhg ei ekstravogn som Kristoffer kunne låne, uaktuelt at han skulle ligge i Simo'n sin NÅ ihvertfall!
Så for meg DEN dyre utgiften nå, i værste fall innkjøp av ny vogn.
Så rushet til Barnas Hus som akkurat hadde åpnet.
Heldigvis var reperatøren deres på jobb, og ledig for oppdrag.
Og han ordnet opp!
Hadde slike vogn-fester på lager, så bytta den ut på flekken!
Og skulle ha svimlende 100kr for operasjonen.
Snille mannen!
*Letta hormonell Rosica*
[:D][:D][:D]