min kjære...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
han har vært veldig opptatt av at navnevalget denne gangen er kun opp til han fordi jeg var veldig bestemt på navn sist da vår sønn er oppkalt etter min bror.
dette har jeg ikke likt helt (liker å ha kontroll hehe) og har poengtert mine favorittnavn hehe

han har kommet med veldig mye rare og tullenavn, han er en mann full av humor, men dette har ikke gjort at jeg har følt det bedre hehe

han har sagt en stund nå at han har bestemt seg hvertfall delvis, men har ikke villet si noe bare for å erte meg (jeg er også ekstremt nysgjerrig hehe)

I går kveld sa han navnet og det er et navn som har vært mitt favorittnavn siden jeg var veldig ung og som jeg fikk vite i voksen alder at jeg egentlig skulle hete :-)

Så bra at det er et dere begge liker! Det bør det jo uansett være, selv om han skulle "bestemme" denne gangen ;) Her har vi bare såvidt begynt å snakke om navn, har hvertfall ett vi liker, men vil gjerne ha noen flere å velge i ;) Så vi får tenke litt mer :)

Så bra at han bestemte seg for noe dere begge liker da :-) Vi har begynt å tenke på navn, og har en del forslag. Men har ikke bestemt oss enda :-)

det er vel ikke fastsatt 100% her heller da, men 90- 95 % tenker jeg :-) så fremst det stemmer kjønnet d hehe viser det seg å være gutt har vi et navneproblem begge 2 tror jeg for vi greier ikke komme på noe hehe

Så bra han har valgt et navn som dere begge liker :D Må si jeg også ble veldig nysjerrig på hva navnet er :P hehe Selv har vi ikke snakket så veldig mye om navn enda, synes det er veldig vanskelig med navn.. har et jeg liker veldig godt, men sambo likte det ikke :P Så er like langt hehehe

hehe vi liker ganske vanlige navn og er ikke så opptatt av å sjekke om de ligger på topplister eller ikke, betyr mer at det er favorittnavn :-)
navnet vi tenker på er Julie :-)

Så bra dere blir enige! :-)
Vi har ikke tenkt på navn i det hele tatt ennå.
Men vi finner sikkert på noe etterhvert. Venter til etter OUL, så får vi se utover sommeren.

Så bra da:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Weeee! Så bra! Her går diskusjonene heftig for seg... Ender nok med et kompromiss.

Back
Topp