Min kjære stinker!

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Huff.. den ekstreme luktesansen min begynner å gå over styr. Jeg klarer ikke å kysse min kjære lenger!

Han lukter død og fordervelse fra munnen sin! Jeg aner ikke om jeg har vært tett i nesa de siste 3, 5 årene eller hva det er.. men jeg brekker meg faktisk bare av at han prater mot meg og vi står for nærme hverandre..:confused:

Flere som sliter med luktesansen?

Stakkars mannen min da.. (vi skal prøve sb12 nå da..)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Ehh, off...det kan ikke være noe særlig verken for deg eller han...:S

Luktesansen er betraktelig bedre nå enn vanligvis ja.....
Men her har mannen heldigvis god ånde:D

Samme her. Ikke til vanlig men sliter med å dele seng med han. Soveånden er drepen! Og så lukter det så mye av kroppen hans. Ikke direkte svette eller noe, bare sterk varm kroppslukt. Har alltid kjent det da! Bare takler det dårligere nå.

Er slik her også.

I tilegg så snuser han, og jeg takler ikke lukten av snus!
Han mener såklart at jeg overdriver og at det kun er noe jeg sier, men med denne kvalmen og den ekstremt gode luktesansen så kjenner jeg lukten veldig godt :/

Så nå får han valget, kysse meg eller fortsette med snusen :p

*slem*

Termin 16 februar

Er slik her også.

Han mener såklart at jeg overdriver og at det kun er noe jeg sier, men med denne kvalmen og den ekstremt gode luktesansen så kjenner jeg lukten veldig godt :/

*slem*

Termin 16 februar

Sign!! ;)

Termin 18 februar <3

Huff.. den ekstreme luktesansen min begynner å gå over styr. Jeg klarer ikke å kysse min kjære lenger!

Han lukter død og fordervelse fra munnen sin! Jeg aner ikke om jeg har vært tett i nesa de siste 3, 5 årene eller hva det er.. men jeg brekker meg faktisk bare av at han prater mot meg og vi står for nærme hverandre..:confused:

Flere som sliter med luktesansen?

Stakkars mannen min da.. (vi skal prøve sb12 nå da..)

Hehe, akkuratt som jeg skulle sakt det selv :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hahaha. Min mann lukter ostepopp :p
Det har han gjort i alle svangerskapa :p

Er slik her også.

*slem*

Termin 16 februar

Ahhh.. kanskje det er derfor. Han også snuser men har ikke kommet på at det lukter??

Heff.. det er veldig trist :(

Back
Topp