Min kjære snille forlovede

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Må bare fortelle hvor mye jeg setter pris på min kjære.. [:)]

Etter at vi kom hjem fra shoppingen sisdted så var jeg så varm og sliten at jeg tok meg en kald dusj og la meg i sengen med 2 vifter på..
Da kom min kjære og rullet dyna i en klump så jeg fikk lagt beina høyt og kom med 2 kluter og la på beina mine..[:)][:)] 
Etter en liten stund fikk jeg en kald klut i panna og ett hånkle med fryseelementer som han la på magen min..[:D][:D]

Så jeg må bare få si hvor høyt jeg elsker den gutten..[:)][:)]

Denne tråden må jeg vise til min samboer[8|]

Så snill og god han er da som tar så godt vare på sin gravide kvinne!!!

Ja det syntes jeg du burde..

Han er så omsorgsfull og hensynsfull mot meg..Er det rart jeg er glad i den gutten?? [:D]

denne skulle min også sett...[:D]
så fint du har det da!!

men jeg legger opp til det selv da..sier jeg er gravid, ikke syk..dumme meg!![&:]

Dinna ska mannen min få lese!!![8|]

Ja la disse mennene deres få se dette [:D]

Det er han som legger opp til det hos oss da,for han syntes synd på meg i denne varmen..Å når beina er store som tømmerstokker er det ikke noe godt..

SÅ deilig Tvilling.....jeg vet hvor godt det er med pleie nå og det fortjener vi. Skal vise denne tråden etterpå jeg og. Er totalt ødelagt etter senter tur nå (ikke planlagt)..så håper på litt "nursing" etterpå..hihi

Klems

ORIGINAL: Rosapute

Jeg vil også skryte litt!
Min kjære samboer har lovet å lage middag resten av uken og han HATER egentlig å lage mat[:)]

Ja det er bra disse mannfolka stiller opp for oss..De har jo like mye " skyld " i vår livssituasjon nå da..
Så de må jo hjelpe oss litt i denne varmen syntes jeg..
Men det skal min kjære ha,han er sånn hele tiden han..Hensynsfull og omsorgsfull[:D]

Back
Topp