Min kjære mann er blitt slave

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Jepp, stakars mann! :p kan du hente ditt, kan du hente datt, kan du lage mat, kjøre jeg er tørst! Å han gjør alt jeg ber om stakars:) han vet å passe på sin gravide kjæreste <3 og han lar meg atpåtil være hormonell uten å starte krangel!:) fortjener skryt disse mannfolka.... hadde aldrig klart å vært gravid uten han:)

Jepp, stakars mann! :p kan du hente ditt, kan du hente datt, kan du lage mat, kjøre jeg er tørst! Å han gjør alt jeg ber om stakars:) han vet å passe på sin gravide kjæreste <3 og han lar meg atpåtil være hormonell uten å starte krangel!:) fortjener skryt disse mannfolka.... hadde aldrig klart å vært gravid uten han:)
Ja den skriver jeg under på, nå i denne værste kvalmen innser jeg at jeg hadde overhodet ikke klart meg alene, med hund og barn! Det er så godt å ha noen som steller med meg og lager mat :)
Vi er heldige vi :D

Jeg også har hatt stoooooor hjelp av han de 2 ukene jeg var sykemeldt, hjalp med minsten å laget middag og hentet det jeg trengte! All ære ❤️

Henger meg på denne, disse mannfolka er virkelig gode å ha når det står på så verst, så klarer man forhåpentligvis å bidra litt mer etterhvert :D Jeg vet heller ikke hva jeg skulle gjort uten all hjelpen hans ❤️

Så bra at han passer på deg og ikke minst, så fint av deg å skryte av han :) Sånt blir det gode forhold og foreldre av! :)

Her er det null sympati å få, han skjønte ikke hvorfor jeg sykmeldte meg engang :( ingen forståelse for at jeg har manglende sexlyst for tiden heller, han kan bli ganske gretten altså:confused:

Det har min mann også blitt. Jeg er så takknemlig for hans hjelp, forståelse og støtte. Jeg hadde virkelig ikke greid alt dette alene! :love017

Her er det null sympati å få, han skjønte ikke hvorfor jeg sykmeldte meg engang :( ingen forståelse for at jeg har manglende sexlyst for tiden heller, han kan bli ganske gretten altså:confused:

Uff, så tungt :( håper han kommer rundt snart!

Jeg er enig! Jeg sipper hele tiden, eller kan bli sur på meg selv fordi jeg glemte å rydde vekk en blyant! Har blitt veldig rydde manisk!
Han gjør alt for meg :D men føler jeg bare er til bryderi, da bruker han å si ting som " men jeg setter sånn pris på at du passer på cashew nøtta vår! At du ønsker å få barn med meg er den største gaven jeg kunne fått. Og nei jeg kan ikke bestandig føle det du føler, men jeg skulle gjerne tatt mye av smertene for deg"

Bare awwww!!!!! Ja de fortjener skryt!

Er det sant? :( det hørtes veldig lite hyggelig ut! Han burde prøve å sette seg inn i din situasjon

Det kan være vanskelig for far når partneren forandrer seg. Får håpe det går seg til :)

Derav vi har en skrytetråd av våre kjære - for det er vel fortjent! :Heartred

Back
Topp