Min kjære er ute og handler...

kariannemor

Elsker forumet
...en sånn her:

Så etterpå skal vi prøve å høre på hjertelyden til lille elsklingen :) GLEDER MEG :)

Er det mange her som har sånn?

Har prøvd den nå :) Fant den nydelige hjertelyden etter litt leting, så utrolig herlig :) Fant først bare min hjertelyd, hørte godt forskjell når vi fant babyen sin :) 

Jepp testet den senest i går =) utrolig hærlig å kunne høre hjertelyden =)

eg har sånn men har ikke prøvd den denne gang enda.. Svigerinna mi låner den, kanskje eg skal spør om å få den tilbake snart...

Fikk den i posten i går, prøvde den for første gang i sted. Hørte herlig hjertebank som definitivt ilkke var min egen;)

Har en sånn fra forrige svangerskap, da ble den flittig brukt. Har ikke brukt den nå :)

Jepp, det har jeg! Har bare brukt den to ganger foreløpig da... :)
Brukte den en gang eller to i uka forrige gang frem til jeg kjente daglige spark...

Jeg også har og den blir flittig brukt frem til jeg er mer sikker på at jeg kjenner spark og bevegelse :-)

Kor får du kjøpt den..? Utenom på nettet ? ;);)

Jeg har den der, men har ikke tørt å bruke den ennå :P er 11+1 idag, men skal på Ultralyd senere idag <3 gud som jeg gleder meg til å se lillingen igjen :)

kosta 350 på teknikmagasinet :) 

lykke til på UL Babymaskin :) Kan nok være lurt å vente ja, så man ikke blir bekymra om man ikke finner noe.

Back
Topp